Brand voice

ZdV te ajută să-ți prețuiești și să-ți menții sănătatea | Astăzi, despre sănătatea sistemului imunitar!

Ziarul de Vrancea
12 iun 2019 900 vizualizări

Haideți să vorbim despre sănătatea sistemului imunitar!

Un sistem imunitar sănătos poate contracara efectele stresului din organism, inclusiv efectele agenților patogeni. Consumând alimente ce conțin anumite vitamine, cum ar fi A, B și C, precum și minerale vă ajută la optimizarea capacității de a lupta împotriva bolilor, așa cum vă va ajuta optimizarea nivelului vitaminei D.

În timp ce corpul dumneavoastră are beneficiile unei alimentații optime, există și alimente pe care doriți să le evitați - începând cu zahărul de toate zilele - pentru că vă compromite sistemul imunitar și vă slăbește sănătatea intestinală.

Gama de vitamine B sunt bune pentru stimularea imunității și sunt deosebit de eficiente atunci când combinați alimentele care le conțin, astfel încât acestea să poată funcționa împreună pentru efect maxim.

Pentru a vă menține funcționarea sistemului imunitar la cel mai înalt nivel, unele dintre cele mai eficiente strategii includ evitarea zahărului, somnul de bună calitate, minimizarea stresului și încorporarea fibrelor și a probioticelor în alimentația zilnică.

Nutriția poate fi cea mai importantă componentă în menținerea sau crearea unui sistem imunitar sănătos. Ea face diferența în modul în care corpul tău luptă împotriva germenilor și joacă un rol important în a ajuta țesuturilor să se repare și să se reconstruiască și multe alte procese.

VITAMINE ȘI MINERALE CE VIN ÎN AJUTORUL SISTEMULUI IMUNITAR

Considerând alimente pline de vitamine în dieta voastră este o modalitate excelentă de a vă întări sistemul imunitar pentru a rămâne sănătos tot sezonul.

-Vitamina A stimulează imunitatea, reduce riscul de infecție și susține vindecarea rănilor cu ajutorul colagenului. Considerați în alimentație morcovi, squash, cartofi dulci, verdeață de culoare verde închis, pepene galben, somon prins în sălbăticie, ouă biologice, păstăi și carne de vită crescută natural.

-Vitamina D joacă un rol important în sănătatea imună și poate fi găsită în cantități limitate în lapte crud biologic, somonul prins în sălbaticie și ouăle ecologice, dar modul ideal de a optimiza nivelurile este prin soare.

-Unele dintre cele mai bogate alimente în vitamina C includ citricele, de la mandarine la limes, împreună cu legume verzi și multă verdeață, ardei grași și broccoli. Afinele sunt o altă sursă excelentă și toate acestea oferă acest antioxidant și alți antioxidanți puternici, care vă susțin răspunsul imun și vă ajută să reconstruiți colagenul.

-Vitamina K1, importantă pentru coagularea sănătoasă a sângelui, se găsește în legume verzi. Vitamina K2 se referă la o colecție de menacinone bacteriene (MK) care se găsesc într-o varietate de alimente diferite, și anume alimentele de origine animală și alimentele fermentate. 

-Important pentru producția de colagen, zincul este un alt antioxidant protector care ajută la crearea și activarea celulelor albe ale sistemului imunitar și este esențial în reacțiile enzimatice necesare vindecării rănilor. Alimentele cu conținut de zinc includ carnea roșie , pui biologic, spanac, nuci și semințe de dovleac.

-Seleniul este un alt antioxidant puternic pentru protecția sistemului imunitar, care se găsește în nuci de Brazilia, carne de vită, curcan și carne de pui. În plus, la fel de important ca orice aliment pe care îl consumați, consumul de apă este vital pentru circulația micronutrienților, spălarea toxinelor și menținerea corpului hidratat. Mulți vorbesc de așa-numitele "băuturi sportive" pentru hidratare în timp ce fac sport, dar apa curată, pură este băutura ideală.

-Complexul de vitamine B sunt o listă destul de lungă, dar fiecare dintre acestea este importantă din diferite motive. Toate “B-urile“ pentru stimularea imunității sunt deosebit de eficiente atunci când combinați alimentele care le conțin, astfel încât acestea să poată funcționa împreună pentru efect maxim. Acestea includ vitamina B1 (tiamina), B2 (riboflavina), B3 (niacin), B5 (acid pantotenic) si B7 (biotina).

-B12, cunoscut și sub denumirea de cobalamină, este un puternic nutrient împotriva răcelii și a gripei, precum și vitamina B6, o altă vitamină importantă pentru lupta împotriva germenilor, care întărește sistemul imunitar și chiar protejează împotriva efectelor dăunătoare ale poluării.

-Vitamina B9 și acidul folic ajută la repararea țesuturilor și ajută la metabolizarea celulară și la sprijinul imunitar. Ele sunt găsite în legume și verdeață, pești mici de mare adâncime ca de exemplu hering, macrou, sardine, hamsii, somon prins în sălbăticie și păstrăv, pui biologic. 

OPTIMIZAREA SISTEMULUI IMUNITAR ȘI A SĂNĂTĂȚII INTESTINELOR CU PROBIOTICE

Beneficiile pentru sănătate derivate din probiotice au rădăcinile în echilibrarea bacteriilor intestinale. Una dintre cele mai ușoare și cele mai rapide metode de a face acest lucru este consumul de legume fermentate care au fost mult timp considerate un sprijin al sănătății  în multe culturi antice. 

Metoda tradițională de preparare a legumelor fermentate seamănă foarte mult cu cea folosită acum mii de ani. Fermentarea ajută la introducerea de bacterii prietenoase în sistemul dumneavoastră și este una dintre cele mai bune metode de optimizare a sistemului imunitar, aproximativ 80% din care se află în tractul gastro-intestinal. Nu este o exagerare să spunem că este o linie cheie de apărare împotriva agenților patogeni, precum și un ajutor în producerea de anticorpi.

În afară de legumele fermentate, una dintre cele mai sănătoase alimente fermentate este kefirul, o hrană bogată în enzime, plină de microorganisme prietenoase care vă ajută să echilibrați microbiomul și să vă întăriți apărarea imună. Alte alimente benefice fermentate includ murături, varză murată, miso, tempeh. Doar asigurați-vă și aveți grijă de zahărul adăugat în cele mai multe produse comerciale.

Includerea probioticelor în dieta dvs. a demonstrat că reduce incidența psoriazisului, colitei, alergiilor și multe alte boli și afecțiuni și aceasta este o dovadă a eficacității lor în protejarea sistemului imunitar. În plus, femeile gravide care iau probiotice ajută la reducerea riscului copilului de a dezvolta alergii!

ALTE SFATURI CE POT SĂ VĂ AJUTE SĂ VĂ PĂSTRAȚI SISTEMUL IMUNITAR ÎN FORMĂ

-Evitați alimentele procesate, deoarece vă vulnerabilizează la dezvoltarea condițiilor cronice

-Evitați consumul excesiv de alcool care poate împiedica funcționarea celulelor imune

-Evitați obezitatea, deoarece poate afecta capacitatea celulelor albe din sânge de a se multiplica de a produce anticorpi și de a previne inflamația

-Includeți activitatea fizică în rutina voastră… cât de puțin, 20 de minute de mers pe jos cinci zile pe săptămână poate crește funcția sistemului imunitar

-Evitați să luați medicamente inutile, deoarece chiar și medicamentele fără prescripție medicală, antibioticele și medicamentele împotriva răcelii și febrei pot să vă slăbească sistemul imunitar

Articol tradus si adaptat de Viorel Ciurea

*Aceste informații sunt prezentate doar în scopuri educaționale și nu sunt destinate diagnosticării sau prescrierii pentru orice condiție medicală sau psihologică, nici pentru a preveni, trata, atenua sau vindeca astfel de afecțiuni. Informațiile conținute în acest document nu au ca scop înlocuirea unei relații personale cu un medic sau cu un medic specialist calificat. Prin urmare, aceste informații nu sunt intenționate ca sfaturi medicale, ci mai degrabă o împărtășire a cunoștințelor și a informațiilor bazate pe cercetare și experiență. Vă încurajăm să vă faceți propriile decizii referitor la sănătatea dv., pe baza parteneriatului cu un profesionist calificat în domeniul sănătății.

REFERINȚE

Chicago Tribune December 7, 2017

Wiley Interdiscip Rev Syst Biol Med. July-August 2013; 5(4):449-460

Trends Mol Med. February 2015; 21(2):109-117

 Science November 2, 2017

 Belfast Telegraph November 7, 2017

 Pediatrics September 2017, Volume 140, Issue 3

Scientific American August 9, 2017

Washington Post July 18, 2017

BBC News October 9, 2013

 Encyclopedia of Systems Biology The Warburg Effect

 ABC News February 25, 2015

Rediff January 4, 2011

Produs:CELLSENTIALS create de USANA

Daca sunteti in cautarea unui supliment eficace, de nutritie celulara care sa va ajute in crearea fundatiei solide pentru sanatatea pe care vreti sa o aveti, atunci se merita sa va uitati la ceea ce am descoperit noi...CELLSENTIALS create de USANA. Un produs premiat de Ghidul Comparativ al Suplimentelor Nutritionale NUTRISEARCH, ca fiind în primele trei din peste 1600 de suplimente testate.

Suportul nutritional oferit de acest produs este pentru tot corpul.

-Sistemul imunitar

-Sistemul cardiovascular

-Piele și unghii

-Creier

-Ochi

-Sănătate și integritate celulară

-Sistemul nervos

-Oase și articulații

-Sistemul muscular

-Tiroidă

-Ficat

-Metabolism și energie

Pentru a afla pretul si pentru a cumpara produsele citiți precizările de mai jos

Dacă doriți să cumpărați  produsele CELLSENTIALS , din magazinul online USANA vă rugăm să accesați secțiunea ”Fă cumpărături acum” a site-ului  revolutieinsanatateata.usana.com sau accesați direct aici

Dacă doriți informații suplimentare  solicitați-le la adresa de e-mail:revolutieinsanatatea@gmail.com

Citiți și:ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre ”Axa creier- intestin”;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre detoxifiere.Principalele 8 motive ca să vă detoxificați corpul;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre: cum să ne detoxifiem?;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre: ficat;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre: diete;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Instrucțiuni pentru a îmbătrâni frumos și sănătos;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre: Stresul și oboseala glandelor suprarenale;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre:mersul pe jos și activitatea fizică;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre:Sistemul limfatic;

ZdV te ajută să-ți protejezi și să-ți menții sănătatea | Astăzi despre:Ghidul pentru o mâncare colorată;

ZdV te ajută să-ți prețuiești și menții sănătatea ta | Astăzi despre toxicitate


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.