Despre noi

Ziarul de Vrancea - Iti spune ce altii iti ascund !
Ziarul de Vrancea (cod ISSN 1842-9572) a demonstrat ca presa trebuie sa fie vocea problemelor comunitatii si nu trompeta celor care o conduc. O echipa tinara, dinamica, a incercat si a reusit in buna masura sa demaste minciunile celor care detin puterea si parghiile folosirii banului public in interes personal sau al unui grup clientelar. Pentru aceasta, chiar autoritatile care au detinut puterea au pus la cale un plan diabolic pentru desfiintarea ziarului. Am demonstrat in acesti ani ca sintem capabili sa rezistam tuturor presiunilor si tentatiilor, care nu au fost putine, si am adus la cunostinta intregii lumi situatia libertatii de exprimare din Vrancea. Prin rezistenta noastra speram ca am facut imposibila orice tentativa de desfiintare a presei incomode puternicilor zilei folosind "legea pumnului". Din primavara anului 2002, Ziarul de Vrancea a demonstrat in fiecare zi ca este o voce a comunitatii, ca durerile si necazurilor oamenilor s-au transformat in semnale de alarma, care trebuie luate in seama. Incomod, deranjant pentru cei care au in maini puterea, ziarul a reusit de-a lungul timpului sa le dea fiori celor care tind sa incalce legea.

O echipa de ziaristi tineri.
Cea mai importanta resursa a Ziarului de Vrancea sunt, fara indoiala, oamenii sai. Filosofia noastra poate fi rezumata astfel: sa investesti in angajati si sa-i incurajezi,delegindu-le responsabilitati si stimulind initiativa individuala. Echipa redactionala cauta mereu solutii noi pentru diversificarea ofertei editoriale a ziarului, imbogatirea calitatii editoriale si grafice a publicatiei, astfel incit Ziarul de Vrancea sa devina un jurnal prompt, complet si credibil. Tot ceea ce cititi zilnic in Ziarul de Vrancea este conceput de o echipa formata din 15 jurnalisti. Multi dintre colegii nostri au urmat cursuri si stagii de pregatire, au luat premii pentru munca lor. Ziarul de Vrancea inseamna ani si ani de munca. Jurnalul pe care il oferim vrincenilor in fiecare dimineata a crescut in timp, alaturi de cititorii sai. Initial, echipa care realizeaza Ziarul de Vrancea a editat timp de cinci ani un alt cotidian Monitorul de Vrancea, titlu care atinsese o cota de piata impresionanta pe piata presei locale din Vrancea, dar care a fost apoi compromis si a cazut prada unor meschine si obscure interese politice din partea celor care detin de ani de zile puterea in judet. Noi am fost cei care am lansat Monitorul de Vrancea pe piata presei locale din acest judet la 18 ianuarie 1997. In premiera, vrincenii au avut de atunci parte de un ziar activ, de jurnalisti vocali si cu penita ascutita, care s-au implicat in rezolvarea problememlor celor din jur. Desi ne-a fost retras brusc si unilateral dreptul de folosire a titlului din nebunesti ambitii politice, echipa care a editat timp de 5 ani Monitorul de Vrancea si-a continuat incepind din aprilie 2002 proiectul editorial in ceea ce a devenit Ziarul de Vrancea - Iti spune ce altii iti ascund !. Tocmai pentru ca tinem la munca noastra, dar si pentru ca ziarul este un etalon pentru consumatorii de presa din Vrancea, am continuat sa ne serbam ziua Echipei Ziarului de Vrancea pe 18 ianuarie.

Ziarul vrincenilor: continut bogat, divers, bine documentat.
Timp de 20 ani, de cind facem jurnalism de calitate in Vrancea, am demonstrat ca ne pasa. Desi nu putini au incercat sau au dorit sa-si agate la butoniera ziarul la care lucram zilnic, am demonstrat ca putem face fata oricaror vicisitudini si sa pastram ziarul pentru cititorii sai. In concluzie, orice vrincean poate sa citeasca zilnic un ziar complet, in care gaseste in mod regulat toate informatiile nationale si internationale de larg interes, aceleasi pe care practic le ofera si cotidianele centrale, dar, in plus, Ziarul de Vrancea contine zilnic informatii detaliate despre cele mai importante evenimente care se petrec in judetul Vrancea.
Ziarul de Vrancea este un ziar al vrincenilor de pretutindeni si, ca atare, are o politica editoriala axata in principal pe problemele oamenilor din acest judet. Redactia raspunde prompt la orice apel primit de la cititori. Orice problema a cititorilor nostri care ne scriu sau ne telefoneaza devine si problema noastra. Noi o semnalam autoritatilor si ii si urmarim rezolvarea. Alaturati-va cititorilor nostri! Impreuna putem schimba in bine comunitatea vrinceana!

Organizare.
Ziarul de Vrancea este structurat in trei mari departamente:
1. Redactia - care se ocupa de partea de concepere a ziarului, de culegerea informatiilor si redactarea acestora.
2. Departamentul de Mare si Mica Publicitate ofera clientilor o gama completa de servicii publicitare: concepere de reclame si promovarea acestora in paginile ziarului nostru. De asemenea intermediem anunturi de mica publicitate in paginile a numeroase cotidiane centrale, cu care societatea noastra colaboreaza. O echipa dinamica coordoneaza direct vinzarile de publicitate in beneficiul firmelor din judet si din alte zone ale tarii. Spre deosebire de multe alte publicatii, strategia Ziarului de Vrancea in vinzarea de spatiu publicitar se bazeza strict pe normele de etica ale acestei profesii. Noi oferim un produs eficient si sigur, gratie audientei ridicate si calitatii deosebite a cititorilor ziarului nostru. Alte metode de vinzare a spatiului publicitar sint, din punctul nostru de vedere, inacceptabile. In plus, paginile noastre de mica publicitate au ajuns sa fie tot mai cautate atit de persoanele fizice cit si de persoanele juridice din judet precum si din zonele invecinate.
3. Departamentul de Difuzare se ocupa de difuzarea publicatiei in judet, de stabilirea de contacte cu toti difuzorii de presa, de elaborarea unei politici de abonamente. Desi aproape intreaga retea de difuzare a Ziarului de Vrancea a fost distrusa abuziv de autoritati in primavara anului 2002, pentru ca scoatem pe piata un produs bun am reusit sa ne refacem in parte punctele si zonele de difuzare. Prin intermediul acestora oferim de regula cititorului de presa atit Ziarul de Vrancea cit si o gama larga si cit mai completa si diversa de alte publicatii. Cele trei departamente colaboreaza in permanenta pentru atingerea unui obiectiv comun: satisfacerea nevoii de informare a vrincenilor. Varsta medie a angajatilor este de 30 de ani, peste 75% dintre ei avind studii superioare.