MARKETINGUL ONLINE NU VA MAI FI NICIODATA LA FEL
Nu este nicio surpriza pentru nimeni, faptul ca tehnologia din ziua de azi a intrecut orice asteptari, dinainte de anii 2000. Robotii industriali au inceput sa preia din atributiile oamenilor in majoritatea industriilor, telefoanele mobile dezvolta din ce in ce mai multe aplicatii, iar accesarea magazinelor este la un singur click distanta. Marketingul reprezinta unul din cele mai cautate domenii de activitate din lume, iar preocuparea oamenilor in dezvoltarea unor noi tehnici de marketing este din ce in ce mai intensa.
Domeniul de marketing din intreaga lume nu va mai fi niciodata la fel, dupa conferintele planificate in aceasta primavara, in Statele Unite. Una din cele mai importante astfel de conferinte va avea loc in Florida in 10, 11 si 12 Aprilie, sub denumirea de PUBCON. Evenimentul va avea loc la una din cele mai importante cladiri de pe teritoriul Floridei, “Ford Lauderdale Convention Center”. Cele mai importante brand-uri internationale din lumea pariurilor sportive isi vor face aparitia aici, precum Unibet, Netbet, 888, Betano, sau Maxbet. Iata de ce este atat de importanta aceasta conferinta si de ce lumea marketingului online va suferi imbunatatiri incepand cu luna Aprilie. In fiecare an, cele mai importante agentii de marketing, cei mai influenti consultanti sau oameni de afaceri din domeniu se intalnesc la o astfel de conferinta, pentru a face un schimb de informatii si a reusi impreuna sa imbunatateasca strategiile de marketing in online. De altfel, o serie de antreprenori si speakeri isi vor relata povestile de viata si vor incerca sa angreneze cat mai multi tineri in incercarea de a dezvolta mediul online. La conferinta PUBCON din Florida vor fi discutate cele mai interesante si inovative strategii din SEO, PPC, social media sau Google Analytics. Mult asteptatul eveniment se va intinde pe o perioada de 3 zile, iar sesiunile de invatare vor avea loc din ora in ora, in cateva zeci de sali interactive. In acest an, conferinta va avea 5 mari domenii pe baza carora se vor aprofunda cunostintele: campaniile publice din social media, obtinerea unui trafic organic cat mai mare, PPC, content marketing si reclamele platite pe retelele de socializare. Centrul care va gazdui conventia de anul acesta este unul impresionant, cu un numar mare de locuri de cazare, restaurante sau locuri de joaca si relaxare. Liderii marilor case de pariuri online atat din Romania, cat si din intreaga lume si-au anuntat interesul pentru a participa la aceasta conferinta. Fiecare dintre cele 3 zile va incepe cu un pranz in restaurantele cladirii, ca mai apoi fiecare reprezentant sa decida la care conferinta publica vor participa. La finalul discursurilor, acestia vor putea schimba opinii, sfaturi si vorlega diferite parteneriate in incercarea de a imbunatati serviciile oferite in domeniul de marketing. Ultima astfel de conferinta a avut loc in data de 6 Noiembrie a anului precedent, la Las Vegas. Atunci, “Las Vegas Convention Center” a gazduit timp de 3 zile cei mai importanti oameni din marketingul online al jocurilor de noroc, acestia incercand sa aduca fel si fel de inovatii.
Un lucru este cert, si anume faptul ca internetul cunoaste o ascensiune considerabila in ultimii ani, iar marile companii trebuie sa tina pasul cu noile tendinte. Astfel de conferinte reprezinta mediul perfect de dezvoltate pentru directorii de marketing, care au ce invata de la oameni mai experimentati in domeniu, oameni ce au cunoscut deja succesul.