Jurnalism cetatenesc

Zimbetul si amabilitatea costa, separat de bilet

Ramona Nicolae
12 iul 2008 761 vizualizări
cei mai multi dintre noi, in functie de finante, ne alegem destinatiile pentru a pleca in concediu

Sintem in luna lui cuptor, adica in plina perioada a concediilor si vacantei. S-au terminat o parte din cele mai importante examene ale elevilor, urmeaza admiterile la facultati, dar cei mai multi dintre noi ne gindim unde sa plecam citeva zile, departe de forfota si aglomeratia de zi cu zi. Fiecare dupa buget insa. Agentiile noastre de turism au oferte variate, atit in tara cit si in strainatate, care se pare ca sint cele mai cautate. Asta datorita preturilor atractive, dar si serviciilor oferite, pe care le dorim la noi, dar din pacate inca nu le gasim. Unde prefera vrincenii sa isi petreaca concediul sau vacanta puteti afla din rindurile urmatoare:

Doina Sticlaru, 40 ani, casnica, Odobesti

"As pleca in concediu, dar nu prea sint surse financiare. Daca as putea pleca pe undeva, as prefera in tara, deoarece merita vazute frumusetile si bogatiile ei. Preturile sint cam mari, chiar exorbitante, iar salariile mici. Nu am plecat pina acum niciodata in concediu. Sint pensionata acum pe caz de boala, dar inainte cind imi luam concediu foloseam acele zile pentru a merge la parinti, la tara. Nu imi permiteam sa plec pe undeva nici inainte de 1989."

Alina, 31 ani, asistent medical, Focsani

"Nu am plecat inca in concediu, dar urmeaza cit de curind. Nu voi pleca in strainatate, deoarece am un bebelus si nu pot risca deplasarea. Prefer sa merg la mare, deoarece fac bine ultravioletele si briza. Deocamdata facem concediul in tara, iar pe viitor vom mai vedea. Nu am fost pina acum pe litoral in strainatate si nu pot face o comparatie inca in ceea ce priveste costul si serviciile oferite, doar stiu ceea ce aud de la prieteni."

Angela Nemes, 19 ani, studenta, Bolotesti

"Tocmai am terminat liceul si acum, dupa inscrierea la facultate, voi pleca in Italia. Acolo am o parte din familie si astept cu nerabdare sa imi petrec vacanta astfel. Prefer vacantele in strainatate pentru ca sint foarte multe de vizitat, cu multe zone istorice si peisaje frumoase. Sint tari cu o istorie bogata si am fost pasionata de monumentele istorice dintotdeauna. Mi se pare mai convenabil si din punct de vedere financiar, deoarece serviciile sint mai bune. Am fost in tabere la mare si la munte si consider ca am vazut o mare parte din tara. Acum merita vazut si restul lumii."

Geta, Focsani

"Tocmai ne-am intors din concediu de la mare. Am fost ca de obicei pe litoralul nostru. Din pacate nu s-a schimbat nimic in serviciile oferite turistilor. Sint dezamagita de ceea ce am vazut acolo, deoarece a ramas aceeasi mentalitate pe care o stim cu totii, de parca iti fac o favoare ca esti acolo si platesti. Nu am avut probleme deosebite cu personalul hotelului si a restaurantelor, dar altii da. Zimbetul si amabilitatea costa, la fel ca si biletul, separat bineinteles. Nu am fost pina acum in strainatate si nu pot face o comparatie, insa serviciile noastre nu sint asa cum ni le-am dori."

Simona Iordache, 25 ani, vinzator, Focsani

"Mereu am fost la mare, dar nu in strainatate, ci aici, in tara. Avem fetita mica si nu dorim sa plecam departe. Pe viitor poate vom alege si o statiune dintr-o alta tara si atunci vom putea face o comparatie. Prefer marea in loc de munte, deoarece nu sint adepta zonelor inalte. La mare vom respecta insa un anumit program orar de stat la soare. Am avut o experienta nefericita in trecut, deoarece am stat mult la soare si am invatat ceva atunci."

Mariana Vulpe, 40 ani, casnica, Focsani

"Anul acesta nu vom pleca in concediu nicaieri, deoarece am investit in locuinta noastra si nu ne mai permitem sa plecam pe undeva. Prefer sa merg la mare pe litoralul nostru, deoarece imi place mai mult. Asta si pentru ca fiul nostru avea nevoie de soare, de ultraviolete. In strainatate nu am fost plecati in concediu, ci doar la munca. Asa ca am vazut cam ce este si pe acolo."

Corina Lefter, 19 ani, studenta, Odobesti

"Imi voi petrece vacanta de vara la Viena timp de o luna, deoarece voi urma o scoala de vara in aceasta perioada. Voi face niste cursuri de limba germana si studii austriece, despre care am aflat pe internet. Astfel, in aceasta vacanta voi imbina utilul cu placutul si abia astept sa plec."

Valentina Lefter, 40 ani, functionar, Odobesti

"Mi-am luat concediu cu ceva timp in urma, cind am avut nevoie. Nu am deocamdata planuri de vacanta, deoarece am fost ocupata cu niste examene pina acum. Totusi, voi pleca la Viena, deoarece imi voi lua fiica de la o scoala de vara, asadar voi folosi acea perioada ca o vacanta, numai ca va fi foarte scurta, de o saptamina. Cu aceasta ocazie, as dori sa vizitez si Budapesta pentru ca este foarte frumoasa."

Sondaj realizat de Ramona NICOLAE

În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.