Atacuri de tip phishing asupra clientilor Orange
Site-ul www.orange.ro este singura adresa de web pentru care Orange Romania garanteaza autenticitatea informatiilor, securitatea datelor si a tranzactiilor.
Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.
Specialistii Orange au luat imediat masuri de blocare a replicilor site-ului Orange Web Care.
Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.
"In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului www.orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare.", a spus Amalia Fodor - PR Manager, Orange Romania.
Informatii suplimentare pot fi gasite pe site-ul www.orange.ro, in pagina despre "prevenirea tentativelor de frauda" (http://www.orange.ro/about/fraud-ro.html). Tentativele de frauda pot fi semnalate la adresa de e-mail abuse@orange.ro sau la Serviciul Clienti Orange prin apel 411 (gratuit de pe abonamentul tău Orange) / 444 (gratuit de pe telefonul tău cu cartela Orange PrePay).
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 8,271 milioane de clienti la sfarsitul primului trimestru al anului 2007 si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu aproape 160 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfarsitul lunii martie 2007, Orange Romania a avut venituri de 283,3 milioane de euro, in crestere cu 29,1% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 46 de locatii in toata tara, inclusiv Focsaniul.
Amalia Fodor, PR Manager
www.orange.ro