Trenurile circulă acum şi pe podul de la Putna Seacă
Podul de cale ferată ce face legătura între Mărăşeşti şi Focşani este în sfarşit dat în folosinţă, după mai mulţi ani în care a fost în reabilitare, iar trenurile de călători acumulau adesea întarzieri. Podul a fost distrus de inundaţiile din 2005 şi de mai bine de un an s-a avansat greu pentru terminarea lucrării. Trenurile de călători (57) şi de marfă (20) circulă începând de miercuri pe ambele fire de circulaţie, firul I fiind redeschis traficului pe 2 iulie 2012. Pentru realizarea podului s-au cheltuit peste 13 milioane de euro din fonduri europene, facilitatea ex-ISPA, cu sume atrase şi de la bugetul de stat. Acum, trenurile de călători şi de marfă circulă în aceste zile pe ambele fire de circulaţie, fără restricţii de viteză. Lucrările de construcţie a noului pod feroviar situat între staţiile CF Ploieşti şi Vicşani au fost executate de consorţiu format din SC CONCEFA Sibiu şi IMSAT Bucureşti în perioada ianuarie 2010 - iulie 2012, termenul de finalizare a lucrărilor fiind 2012, trimestrul III. Lungimea totală a podului de cale ferată de la Putna Seacă este de 189,70 m. Infrastructura podului nou este pentru cale ferată dublă, realizată din beton şi beton armat, iar suprastructura este realizată din patru tabliere metalice, pentru cale ferată dublă, grinzi cu zăbrele cu calea jos, cu cuvă din beton armat. Este un sistem modern care are avantajul unor costuri de întreţinere mai mici, după cum spun specialiştii de la CFR. Viteza normală de circulaţie a trenurilor de călători pe noul pod de cale ferată de la Putna Seacă va fi, după perioada de stabilizare a terasamentului, de 120 km/h. (Aurelian IVAN)