Ultima oră

Se taie panglica la magazinul Lidl din Focşani

Silvia Vrînceanu Nichita
3 oct 2011 4837 vizualizări
Vineri va fi organizat în avanpremieră un tur de prezentare al magazinului situat în Piaţa Victoriei

Compania Lidl România se pregăteşte de zor în aceste zile pentru inaugurarea primului magazin din Focşani, eveniment care va avea loc la sfîrşitul săptămînii, cel mai tîrziu la începutul săptămînii viitoare. Vineri, 7 octombrie 2011, reprezentanţii retailerului german vor oferi autorităţilor locale şi jurnaliştilor în avanpremieră un tur de prezentare al magazinului situat în Piaţa Victoriei nr.1, la fosta autogară, după cum a anunţat ieri compania. Data deschiderii pentru public nu a fost încă anunţată, însă la cum roiau angajaţii prin incintă pare o chestiune de cîteva zile pînă cînd casele de marcat vor intra în pîine. Muncitorii lucrau ieri de zor la umplerea rafturilor cu produse neperisabile, în următoarele zile stocul de marfă urmînd să fie completat cu alimente proaspete. Investiţia din Focşani a demarat în 2008 cu achiziţionarea terenului de 8.695 metri pătraţi de sub fosta autogară care a fost demolată, acţiune care a stîrnit indignarea comunităţii locale, dar care s-a lăsat şi cum amendarea magazinului pentru distrugerea spaţiului verde, prin tăierea inelului de copaci din piaţă. Terenul a fost cumpărat de la societatea Trans Company SA, deţinătoarea licenţei de autogară, care a lăsat locul liber dezvoltării magazinului de tip discounter. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa ce comercializează produse alimentare. Prezent în peste 20 de ţări, Lidl deţine o reţea de peste 9.000 de magazine în care îşi defăşoară activitatea peste 170.000 de angajaţi. Primul magazin Lidl din Vrancea s-a deschis în municipiul Adjud, fiind rezultatul rebranduirii fostului magazin Plus, reţea cumpărată anul trecut de cei de la Lidl. De altfel, deschiderea magazinelor noi a fost întîrziată de integrarea fostelor magazine Plus în reţeaua co¬mercială Lidl. Prima filială Lidl în România a fost deschisă în 2006, planurile ini¬ţiale luînd în calcul investiţii totale de circa 150 de milioane de euro, pe cinci ani. Anul acesta, bran¬dul german va fi prezent cu ma¬gazine ridicate de la zero în toate marile oraşe din ţară. Carrefour, Kaufland, Peny Market, miniMAX , Dedeman, Bricostore, Praktiker sau Profi, peste care se adaugă reţelele locale Zanfir şi Paco, sînt brandurile comerciale care îi aprovizionează pe vrînceni începînd din anul 2005 şi care vor concura pentru clienţi cu noul magazin Lidl. Datorită politicii de achiziţii pan-europene, Lidl îşi poate asigura de multe ori preţuri de fabrică pentru multe produse non-food. (Silvia VRÎNCEANU)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.