Unde sunam in caz de probleme
Potrivit oficialilor acestor institutii, problemele aparute in aceasta perioada pot fi semnalate la orice ora din zi sau din noapte, pentru ca se asigura permanenta. La Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, pe numarul de fix 0237.215.561 vrincenii pot reclama aspectele care i-au nemultumit in ceea ce priveste produsele alimentare. In ceea ce priveste Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, vrincenilor le sta la dispozitie numarul 0237.217.000. Si aici se asigura permanenta, iar apelul va fi redirectionat inspectorului care este de servici la acea data.
Si Electrica va sta pe pozitii in noaptea dintre ani. Eventualele deranjamente pot fi anuntate ca de obicei la numarul de telefon 1929, sau la dispecerat, la numarul 0237.205.990. In cazul in care aveti ghinion si apar probleme cu tevile de apa calda, dispeceratul ENET SA va sta la dispozitie la numarul 0237.233.555. Societatea de termoficare are si o pagina de net, www.enetsa.ro, unde puteti afla numere de telefon detaliate ale punctelor termice. Tevile de apa rece care vor face necazuri in aceasta perioada pot fi reparate de specialistii CUP SA. Pentru aceasta in principiu este nevoie doar de un telefon la 0237.226.400, de unde puteti obtine macar un sfat daca nu un instalator. Specialistii Distrigaz vor sta la rindul lor "pe baricade", si asteapta semnalarea problemelor la 0237.238.014. (Nicoleta CRISTEA)