Frunza lui Udrea ar putea fi inlocuita. Ministerul Turismului ar putea schimba brandul de tara
Dupa doi ani de la lansare si milioane de euro cheltuite, noul ministru al Turismului, Maria Grapini, ia in calcul renuntarea la frunza si rebranduirea.
Frunza care in ultimii ani a fost brandul de tara al Romaniei ar putea fi schimbata. Cel putin asta intentioneaza noul ministru al Turismului, Maria Grapini, care spune ca trebuie facuta o analiza foarte clara la nivelul ministerului, pentru a se vedea exact ce costuri a implicat acest proiect si care au fost rezultatele.
Ministrul a explicat ca exista indicatori care pot arata foarte clar care este situatia si ca daca se va dovedi ca rezultatele nu sunt tocmai pozitive, se va renunta la frunza si se va incerca gasirea unui nou brand de tara.
In 2011, pe vremea cand era inca ministru, Elena Udrea arata ca promovarea turistica a Romaniei a fost un real succes, turismul inregistrand o crestere de 17%. Brandul de tara a fost achizitionat cu 900.000 de euro, in cadrul unui program de promovare a turismului romanesc, pentru care s-au alocat 70 de milioane de euro din fonduri europene. Suma platita pentru celebra frunza a fost subiect de scandal, in conditiile in care acelasi logo putea fi achizitionat de pe Internet cu doar 2 euro.