Consilierii arata cu degetul jurnalistii din primarie
www.focsani.info este unul dintre cele mai slabe site-uri din punct de vedere al continutului informativ. Pagina de internet a Primariei Focsani , care ar trebui sa fie o interfata intre edili si comunitate, nu mai prezinta date actualizate de ani de zile. Ca sa va faceti o idee, raportul de activitate al primarului Decebal Bacinschi este cel din 2006, cu toate ca de atunci primar al urbei este tot social democratul, iar prin Focsani, daca nu s-a modernizat nimic, atunci macar au aparut niste santiere. Printre cei care i-au atras atentia lui Bacinschi ca ar trebui sa ii puna la treaba pe IT-istii municipalitatii se numara consilierii locali, care au simtit pe pielea lor bilbiiala de comunicare. "Voiam sa atrag atentia asupra site-lui Primariei, nu ma refer la grafica, asta tine de gust, ci la continut si la informatii", i-a spus democratul Adrian Colin primului focsanean. Primarul a inghitit critica si a dat din cap, in semn ca este de acord ca pe net primaria cam are pusa banda adeziva la gura. Si nu doar la click pe calculator are Primaria sincope. Consilierii trag de urechi si redactia de la revista "Focsanii". Social democratul Liviu Oloeriu a atras atentia celor care s-au ocupat de redactarea urarilor pe 2009 catre cetateni ca i-au gresit locul de munca si i-au pus in CV o noua meserie. Redactia revistei, din care fac parte cei de la Compartimentul Comunicare, purtatorul de cuvint Dan Cazaciuc si inspectorul Mirela Andrei, i-au pus in brate consilierului o carte de munca pe care scrie o profesie de baza de inginer jurist (!!!) si o slujba la Comercial SA, in loc de Comcereal. Acesta a mai declarat in plen ca instalarea de infochioscuri ar putea fi extinsa la toate zonele orasului. "Am facut aceste infochioscuri, iar ele ar putea sta la baza comunicarii a ceea ce se realizeaza in oras", a spus liderul de grup al PSD, Liviu Oloeriu. De lacunele informative de pe www.focsani.info s-au plins intr-un raport si cei de la Institutul de Politici Publice Bucuresti care au recomandat la momentul respectiv o mai buna comunicare cu platitorii de taxe, in speta cetatenii. (Iulia CRETU)