Educație

Ședință publică la IȘJ Vrancea pentru repartizarea posturilor pe perioadă determinată

Mihaela Vlădescu
20 aug 2018 1784 vizualizări

Ședința începe marți 21 august 2018, la ora 9,00.

Inspectoratul Școlar Județean (IȘJ) Vrancea desfășoară marți, 21 august, prima ședință publică de repartizare pe posturi a candidaților la examenul de titularizare, pe perioadă determinată. Astfel, marți vor fi repartizați candidaţii care au obţinut cel puţin media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/ rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2018, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, având prioritate candidaţii care beneficiază şi de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2018-2019 în baza mediei de repartizare minimum 7 (şapte) la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/ rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2017 şi/ sau 2016, respectiv 2017, 2016, 2015 şi/ sau 2014 pentru învăţători/ institutori/ profesori pentru învăţământ primar, în condiţiile art. 81 şi 85 din Metodologie.

Lista candidaților care vor face obiectul acestei ședințe o puteți consulta pe site-ul ZdV. Pe 22 august are loc stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2018-2019, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/ rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2017 şi/ sau 2016, respectiv 2017, 2016, 2015 şi/ sau 2014 pentru învăţători/ institutori/ profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 81 și 85 din Metodologie.

Pe 22 - 23 august este programată ședința publică pentru repartizarea candidaților care au susținut examenul de titularizare anul acesta și au obținut note cuprinse între 5 și 7. Posturile și catedrele vacante și după această etapă vor fi ocupate în urma concursului de suplinire organizat la nivel județean pe 28 august. Înscrierile pentru acesta se fac în perioada 22-24 august. Calendarul de ocupare a posturilor și catedrelor vacante în acest an școlar a fost întocmit astfel încât pe 10 septembrie 2018, când debutează noul an școlar, toate unitățile de învățământ să aibă profesori la posturi. De precizat că toți candidații care vor fi repartizați începând cu data de 21 august vor ocupa posturi și catedre pe perioadă determinată.

În documentele atașate pot fi citite:

Lista posturilor și catedrelor vacante;

Programare repartizare 21 August 2018


Fisiere atasate

În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.