Educație

Profesori de la Colegiul Tehnic “Edmond Nicolau”, școliți la Praga

Mihaela Vlădescu
20 aug 2017 1236 vizualizări

 șase profesori de la colegiul focșănean au dobândit aptitudini și cunoștințe necesare pentru crearea și implementarea platformelor de e-learning

Un grup de șase cadre didactice de la Colegiul Tehnic “Edmond Nicolau” au participat, la Praga, Republica Cehă, alături de alte cadre didactice din Slovacia, Italia, România și Spania, la cursul  “Using E-Learning Platforms”, organizat de ITC – International TEFL Certificate, în cadrul proiectului „Innovation through e-learning for a better school”, finanțat prin programul Erasmus +, KA1. Aceștia sunt Săndel Agache, Silviu Daniel Brebuleț, Gabriel Danielescu, Mihail Fâsan, Paula Cristina Popescu și Cenţa Mariana Răvaș. Cursul și-a propus familiarizarea cadrelor didactice cu tendințele actuale de folosire a internetului, precum și cu modul în care acestea pot fi aplicate în crearea de lecții, oferind idei practice despre felul în care aceștia pot încorpora tehnologia în procesul de predare-învățare-evaluare. Cursul, potrivit participanților, a transmis atât cunoștințe teoretice, cât și practice, pentru a le permite profesorilor să interacționeze direct cu diferite sisteme e-learning. Profesorii au exersat abilitățile necesare pentru a putea utiliza în mod eficient propriile sisteme de e-learning cu elevii. Pe parcursul celor cinci zile de curs, având ca trainer profesorul Premysl Morgan Vacek, participanții au parcurs 15 module ce au cuprins recapitularea elementelor de bază IT, noile tendințe de utilizare a internetului și a tehnologiilor web 2.0 în educație, utilizarea platformei de e-learning Moodle, crearea și prezentarea de proiecte individuale: un e-curs în Moodle şi o pagină web în Weebly. Formatorul a prezentat informațiile și a ghidat profesorii în realizarea sarcinilor practice în mod interactiv, oferind feedback și sugestii fiecărui cursant. Prin participarea la cursul structurat, cei șase profesori de la Colegiul Tehnic „Edmond Nicolau” au dobândit aptitudinile și cunoștințele necesare pentru crearea și implementarea platformelor de e-learning, și-au dezvoltat competențele digitale, lingvistice și profesionale, și-au consolidat încrederea în promovarea unor pedagogii inovatoare și active, care răspund diversității sociale și culturale, s-au familiarizat cu practicile, politicile și sistemelor educaționale din diferite țări ale UE. (M.V.)

 

 

 

 

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.