Brand voice

Mesajul noului director general al Spitalului Județean Focșani de Ziua Mondială a Sănătății

Ziarul de Vrancea
8 apr 2024 1475 vizualizări

Cu prilejul Zilei Mondiale a Sănătății, dr,Rodica Ifrim noul manager(n.r. directorul general) al Spitalului Județean de Urgență  „Sfântul Pantelimon” Focșani a făcut public următorul  mesaj prin intermediul unui comunicat de presă transmis redației cotidianului Ziarul de Vrancea

 „ Dragi colegi,

 Cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, în numele întregului personal managerial, aș dori să vă exprim sincere mulțumiri pentru angajamentul și devotamentul vostru față de munca depusă în spitalul nostru. Eforturile și sacrificiile voastre sunt cu adevăarat remarcabile.

Sunteți adevărați eroi, care, zi de zi, faceți tot posibilul pentru a oferi îngrijire și confort pacienților noștri. Fie că sunteți medici, asistente, personal de curățenie sau administrativ, fiecare dintre voi contribuie la buna funcționare a instituției noatre și la bunăstarea celor care ne trec pragul.

Recunoașterea voastră merită întreaga noastră apreciere și susținere. Vă încurajez să continuați să rămâneți puternici și dedicați în îndeplinirea misiunii noastre comune de a oferi îngrijire de calitate și de face o diferența în viețile celor în nevoie.

 Relația între pacienți și personalul medical este una fundamentală în sistemul de sănătate și joacă un rol crucial în procesul de îngrijire și recuperare a pacienților. Această relație se construiește pe comunicare deschisă,  încredere și respect reciproc.  Pacientul se bazează pe profesionalismul și experiența personalului medical, pentru a primi îngrijirea de care are nevoie, în timp ce personalul medical este ghidat de etica și datoria față de fiecare pacient, ce trebuie tratat cu respect, empatie și competență.

Personalul medical trebuie să fie empatic și să ofere suport emoțional, deoarece pacienții pot trece prin momente de durere, anxietate sau frică. De aceea, comunicarea este un aspect cheie a relației personal medical - pacient. Pacienții trebuie să poată înțelege informațiile legate de starea lor de snătate, opțiunile de tratament și să poată exprima liber orice preocupare sau nelămurire.

Doresc tuturor colegilor realizări profesionale pe măsura eforturilor depuse, putere de muncă și prosperitate. Vă mulțumesc pentru eforturile depuse spre binele pacientului și vă doresc să rămâneți mereu entuziasmați de nobila dumneavoastră meserie!

La mulți ani, dragi colegi!”-Manager, dr. Rodica Ioana Ifrim


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.