Brand voice

Concluzia deputatului de Vrancea Ion Ștefan după ce a aflat că Umbrărescu e în topul constructorilor CNAIR pe luna septembrie 2022

Ziarul de Vrancea
27 oct 2022 1473 vizualizări

Într-o postare activată pe contul său de facebook deputatul Forța Dreptei de Vrancea, Ion Ștefan concluzionează că sunt ”Vești bune pentru Vrancea, Moldova și așteptările moldovenilor pentru A7”.Se întâmplă acest lucru după ce a aflat în cursul zilei de mierucri 25 octombrie 2022, faptul că pe primele locuri în clasamentul din septembrie 2022 al constructorilor de șosele de mare viteză, se află în continuare Umbrărescu, cel mai puternic constructor român de autostrăzi, informează economica.ro, potrivit datelor de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.Citiți textul integral al postării activată pe contul Ion ȘTEFAN.

Vești bune pentru Vrancea, Moldova și așteptările moldovenilor pentru A7

Progresul înregistrat pe șantierele șoselelor de mare viteză din România de firmele constructorului Dorinel Umbrărescu oferă speranță vrâncenilor și tuturor moldovenilor că se va lucra în ritm susținut și pe tronsoanele din A7. Firmele celui mai puternic constructor român de autostrăzi, originar din Vrancea, sunt în topul celor mai harnici constructori, într-o analiză făcută de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Grupul lui Umbrărescu a înregistrat un progres de 8,5 % pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km) din Autostrada Transilvania. Constructorul român a ajuns la un grad de execuție de 12% pe acest tronson al A3.

Același grup român de construcții a raportat un prim avans de 8 % pe lotul 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord).

Umbrărescu are un avans de 6 % și pe tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova – Pitești. Grupul Umbrărescu revine cu un avans de 3,1 % pe tronsonul Nădășelu – Zimbor din Autostrada Transilvania.

De altfel, pe Autostrada A7, tronsonul Buzău-Focșani, utilajele aduse la finalul lunii septembrie au lucrat în ritm susținut. Filmările de la începutul lunii octombrie arată seriozitatea constructorului Dorinel Umbrărescu.

Știu că în urmă cu doi ani erau mulți neîncrezători când spuneam că, odată cu unda verde dată de Guvernul Orban pentru autostrada care să lege Moldova de Muntenia, vor începe rapid lucrările pe șoseaua de mare viteză A7. Acum, prin faptele și seriozitatea contructorului român, se văd onorate promisiunile făcute în calitate de ministru al lucrărilor publice în guvernarea liberală condusă de Ludovic Orban.

Cu toată Forța înainte pe A7!”-Ion ȘTEFAN

Citiți și:Top constructori autostrăzi: Strabag, UMB și Aktor au avut cele mai mari progrese în septembrie​ 2022

Clasamentul constructorilor de șosele de mare viteză este dominat și în luna septembrie de austriecii de la Strabag. Pe primele locuri apare în continuare și cel mai puternic constructor român de autostrăzi, UMB, urmat de grecii de la Aktor.

Constructorul austriac Strabag a înregistrat și în septembrie cel mai mare avans de pe marile șantiere de infrastructură rutieră din România, de aproape 15 puncte procentuale, informează economica.ro. Astfel, acesta a realizat deja o treime din lucrările aferente drumului de legătură Centura Oradea – A3 (18,96 km).

La rândul său, grupul UMB a avut un progres de 8,5 puncte procentuale pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km) din Autostrada Transilvania. Constructorul român a ajuns la un grad de execuție de 12% pe acest tronson al A3.

Același grup român de construcții a raportat un prim avans de 8 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord). De altfel, aici a fost așternut deja asfalt.

Mai departe, grecii de la Aktor au înregistrat un progres de peste 7 puncte procentuale pe lotul 3 din A0 Sud. Astfel, lucrările pe tronsonul dintre Bragadiru și Joița (17,96 km) sunt realizate în proporție de peste 20%.

Clasamentul continuă cu grupul UMB, cu un avans de 6 puncte procentuale pe tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova – Pitești. Lucrările la cei 31,75 de kilometri au ajuns la un stadiu de 49%.

Turcii de Nurol au înregistrat un progres de 4,33 puncte procentuale pe lotul Nușfalău – Suplacu de Barcău din Autostrada Transilvania, depășind un grad de execuție de 52%.

Lucrările par să evolueze și pe șantierul Podului de la Brăila, unde italienii de la WeBuild au sărit de 80% la stadiul fizic. Rămâne de văzut dacă la final de an va fi dată în folosință cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră din România, de după Revoluție.

Un alt proiect care ar putea fi gata anul acesta este lotul 1 din Autostrada Sibiu – Pitești. Austriecii de la Porr au avut la rândul lor un progres de peste 4 puncte procentuale, lucrările pe cei 13,17 kilometri ai A1 fiind realizate în proporție de peste 86%.

În top urmează italienii de la WeBuild, cu un avans de 3,8 puncte procentuale pe secțiunea 5 din Autostrada Sibiu – Pitești. Astfel, al cincilea lot din cel mai important proiect rutier al României a ajuns la un grad de execuție de 20%.

Progrese de peste 3 puncte procentuale au înregistrat și turcii de la Alarko, pe loturile 1 și 2 din Autostrada de Centură București Sud (A0 Sud).

Grupul UMB revine în top cu un avans de 3,1 puncte procentuale pe tronsonul Nădășelu – Zimbor din Autostrada Transilvania. Stadiul fizic a depășit 40% pe această secțiune dificilă de construit.

Italienii de la Tirrena Scavi au raportat la rândul lor un progres de aproape 2 puncte procentuale pe tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova – Pitești, unde au ajuns la un grad de execuție de peste 55%.

Singurul șantier monitorizat pe care nu a mai fost raportat niciun avans de câteva luni este Drumul Expres Brăila – Galați. Proiectul de 11 kilometri, câștigat de UMB, pare să fi intrat într-un blocaj.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.