Brand voice

Cât de propice este mediul online pentru magazinele din industria alimentară?

Ziarul de Vrancea
9 iun 2021 283 vizualizări

Expansiunea formidabilă a mediului online a adus cu sine o multitudine de avantaje pentru fiecare dintre noi, atât în ceea ce privește comunicarea, cât și modul în care facem cumpărături în prezent. Mai exact, nu greșim absolut deloc dacă spunem că depindem de Internet mai mult ca oricând. Îl utilizăm pentru a comunica cât mai eficient, pentru a găsi informațiile de care avem nevoie cât mai rapid și mai simplu, dar și pentru a face cumpărături în cel mai confortabil mod posibil. Dacă la începuturi, "lumea online"a fost privită cu un oarecare scepticism, în special în ceea ce privește securitatea datelor online, în prezent Internetul dispune de toate tool-urile necesare pentru a ne oferi tranzacții sigure, ori de câte ori alegem să facem achiziții pe această cale.

In momentul actual, mediul online are un potential urias pentru afaceri, astfel ca nu este de mirare faptul ca numarul magazinelor online se afla intr-o crestere exponentiala de la un an la altul. Astfel, putem regasi astazi in sfera online de la electrocasnice, piese auto si masini, pana la abonamente raw vegan. Cat de popular insa este mediul online atunci cand aducem in discutie site-urile ce comercializeaza produse alimentare?

 Prospetimea alimentelor

Una dintre principalele probleme care se pun in cazul alimentelor comercializate prin intermediul unui magazin online este prospetimea. Asa cum bine stim, produsele alimentare au o valabilitate limitata, astfel ca prospetimea acestora este un aspect care intereseaza pe orice cumparator. Multe magazine insa, in special cele care spre exemplu comercializeaza antricot de manzat sau orice alt tip de carne la care ne putem gandi, aleg sa lucreze pe baza de comenzi. Un utilizator plaseaza comanda, iar comerciantul trimite catre acesta carne proaspata. Astfel, mediul online nu reprezinta niciun fel de bariera nici pentru cei ce cumpara, dar nici pentru cei ce vand.

 Livrare rapida, in conditii de siguranta

In momentul actual, livrarea in conditii de siguranta a alimentelor nu ar trebui sa mai reprezinta o provocare, nici macar atunci cand aducem in discutie cele mai perisabile alimente. Acesta este motivul pentru care astfel de afaceri activeaza in general la nivel local. Daca vorbim despre carne sau despre livrari de tip catering, in momentul de fata exista numeroase soltuii prin care putem pastra prospetimea acestor produse, astfel ca sfera online reprezinta si de aceasta data un mediu cu un potential urias pentru astfel de afaceri.

Plasarea simpla a comenzilor, de oriunde si oricand

Mediul online vine la pachet cu o serie destul de larga de avantaje, peste care cu greu putem trece cu vederea. Faptul ca un utilizator are posibilitatea de a plasa in orice moment o comanda, din confortul locuintei sau de oriunde altundeva, nu pot fi privite altfel decat ca niste avantaje impresionante. Mai mult decat atat, orice comanda plasata in cadrul unui astfel de magazin, va ajunge la adresa specificata de utilizator, in cel mai scurt timp posibil, astfel incat acesta se se poata bucura din plin de gustul proaspat al produselor alimentare pentru care a optat. Astfel, lumea online pare sa devina o cale din ce in ce mai simpla prin care ne putem asigura toate lucrurile de care avem nevoie.

 

       


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.