Brand voice

Electrica - prima campanie de brand: de 120 de ani punem în lumină poveştile românilor

Ziarul de Vrancea
11 oct 2016 1241 vizualizări
Electrica lansează campania de imagine „Povestea luminii”, o campanie prin care pune în lumină poveştile nespuse ale românilor. Sunt poveşti nevăzute, personale, care vorbesc despre cine suntem şi ce ne face cu adevărat fericiţi. Despre cum energia electrică schimbă viaţa de zi cu zi, creează bucurii, experienţe, amintiri.

De 120 de ani, Electrica luminează şcolile, sălile de teatru, bibliotecile, casele sau parcurile românilor. Ne bucurăm zilnic de ceea ce energia electrică ne ajută facem - studiu, muncă, pasiuni. În fiecare astfel de spațiu, lumina este martorul unor poveşti unice, pe care le veghează. Două dintre aceste povești vor fi prezentate în două spoturi TV emoţionante, care vor fi difuzate începând cu 15 septembrie. Primul spot spune povestea copilăriei, a pasiunii, a cât de puţin trebuie să oferim pentru a face o bucurie mare altora. Al doilea spot vorbeşte despre viaţa de zi cu zi, despre familie şi despre lucrurile mici care, la finalul zilei, ne fac fericiţi.

Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oraş din România, azi energia electrică este o parte firească din viaţa noastră de zi cu zi. În aceşti ani, Electrica a fost martoră la poveștile din casele a milioane de români. Campania „Povestea luminii” vorbeşte tocmai despre asta, despre emoţii, realizări, surprize. În contextul în care societatea modernă a asimilat şi a integrat atât de mult inovaţia în modul de viaţă cotidian, este uşor să uităm ce susţine progresul şi oportunităţile. De aceea, campania Electricaîşi propune să redescopere rolul energiei şi să vorbească despre ea ca fiind realul catalizator al vieţii de zi cu zi”, a declarat Marius Chican, Head of Marketing, PR&CSR Electrica.

Poveştile luminii sunt relevante şi inspiraţionale pentru fiecare dintre noi, de aceea campania va fi puternic susţinută în media printr-un mix complex de canale, gândit să ducă mesajul brandului către cât mai mulţi clienţi ai companiei. Va fi folosită o plajă largă de staţii TV, urmărind să surprindă tipologii diverse de clienţi, cu obiceiuri de consum variate, mergând de la cele mai puternice staţii generaliste, până la posturile de ştiri, filme sau canalele de hobby.

Pentru publicul activ, conectat la informaţia online, pentru publicul specialist sau cel de business va exista o componentă digitală solidă, completată de reprezentarea în cele mai puternice cotidiene naţionale.Presa locală, reţelele de socializare şi panotajul stradal vor fi de asemenea activate în campanie. 

Întregul efort de comunicare va vorbi publicului despre valorile companiei, impactul pe care îl are în viaţa fiecaruia dintre noi, precum şi despre contribuţia ca brand românesc de top la dezvoltarea economiei locale.

La dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania şi United Media Services,împreună cu Family Film şi regizorul Răzvan Mărculescu.


______________________________________________________________________________________

 

Electrica este lider pe piața de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum șiunul dintrecei mai importanți jucătoridin sectorulserviciilor energetice. Poziţia de top este susţinută atât de rezultatele economice, cât şi de o experienţă în domeniu ce se întinde pe aproape 120 ani.

Grupul Electrica are o arie de cuprindere naţională - cu  organizare în trei zone pentru distribuţia energiei electrice: Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord şi pe cuprinsul întregii ţări pentru funizarea energiei electrice și pentru întreţinere şi servicii energetice.

Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată pe bursele de valori din București și Londra. Electrica este singura companie românească din domeniul distribuției și furnizării energiei electrice din România.

______________________________________________________________________________________

Mai multe informații despre grupul Electrica pot fi găsite pe site-ul companiei www.electrica.ro

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.