Pățania unui trecător prin Adjud!
Bună ziua,Adjud!!!Am trecut prin acest oraș, cu masina, de câteva ori,ultima oară în data de 08 07 2018 ,ora cinci si treizeci de minute,o oră matinală pentru multă lume,dar o oră perfectă pentru călătorie pe drumurile țării. Nimic deosebit până aici,dar urmează să vă aduc la cunoștință faptul că aveți oameni deosebiți în oraș la dumneavoastră.
La această oră matinală am oprit să alimentez la benzinăria OMV ,unde totul a decurs normal ,adică alimentezi ,plătești si după ce ai luat și o cafea te urci in mașină,căci vorba aceea ,,Călătorului îi șade bine cu drumul!".Ajuns acasă ,după două zile arunc o privire pe bonul primit de la benzinărie și realizez faptul că pe bonul pe care am plătit benzina mai am un produs,produs pe care nu l-am cerut și nici nu l-am primit dar pe care l-am plătit împreună cu benzina. Nu este vorba de o valoare mare,ci de doar 39.99 lei,o sumă mică până la urmă .Nu mă împac cu ideea de a fi înșelat si de a fi furat ,,ca la drumul mare" și caut un număr de contact la OMV .Reușesc cu ajutorul facebook să găsesc numărul de telefon direct de la stația din Adjud (0372428884) iar la capătul celălalt de fir este domnul MATEI,șeful stației peco ,care ascultă doleanța mea și cerându-mi anumite detalii mă roagă să am răbdare si să astept să facă anumite verificări apoi o să mă sune el .RESPECTELE MELE ,domnule Matei!!!Da,mai avem o șansă în această țară frumoasă,în România,cu oameni că dumneavoastră, cu oameni ca mine și ca fata de la casa de marcat(Loredana I.). Eu îmi cer scuze pentru că primul meu gând după ce am citit bonul fiscal a fost că doamna de la casă m-a păcălit. Nu a fost asa ,ci a fost o eroare de sistem .Banii au fost returnati ,de statia OMV ,in ziua in care am sesizat acest lucru și am primit și scuzele de rigoare din partea angajaților stației.
Multă sănătate, orașului Adjud și locuitorilor săi!!!Multumesc pentru lecția primită!!!-Ovidiu Cosmin Lates-contul de facebook