Ultima oră

Vrincenii isi pot varsa naduful la BCC

Mihaela Beșleagă
19 dec 2007 633 vizualizări
Locuitorii din Focsani, Odobesti, Adjud si din comunele limitrofe Virtescoiu, Jaristea, Brosteni pot primi informatii in legatura cu problemele care ii framinta in cadrul a trei Birouri de Consiliere pentru Cetateni (BCC) deschise recent u caravana informatiei va incerca sa ajute si satenii din Birsesti, Naruja, Tulnici, Biliesti si Paltin

Cetatenii vrinceni pot veni cu jalba in protap, pentru a cere consiliere si informatii in legatura cu diverse probleme cu care se confrunta, la un birou special creat in acest sens. Proiectul "Dezvoltarea serviciilor Biroului de Consiliere pentru Cetateni (BCC) Focsani" are ca scop dezvoltarea unui serviciu independent si impartial care acorda in mod gratuit informare si consiliere cetatenilor din Focsani, Adjud si Odobesti, cu comunele limitrofe Virtescoiu, Jaristea, Brosteni. Si societatile comerciale pot beneficia de servicii de informare privind legislatia europeana si modalitatile de formare de parteneriate economice. In cinci comune vrincene, respectiv Birsesti, Naruja, Tulnici, Biliesti si Paltin se vor organiza caravane, prin care locuitorii vor beneficia de informare si consiliere. BCC furnizeaza servicii de informare si consiliere in urmatoarele domenii: sanatate, asistenta sociala, asigurari sociale, raporturi de munca, protectia consumatorului, drepturi si obligatii civile, regimul proprietatii, impozite si taxe, invatamint, procedura notariala, protectia copilului, servicii publice, normele si legislatia Uniunii Europene. Focsanenii care doresc sa apeleze la serviciile BCC o pot face zilnic, de luni pina vineri, intre orele 9 - 17, la sediul situat la parterul Prefecturii Vrancea. în Odobesti, BCC functioneaza la parterul Primariei, de luni pina vineri, intre 9.00 - 13.00. în Adjud, cetatenii pot apela la serviciile de informare si consiliere in fiecare zi lucratoare, intre orele 9.00 - 13.00, la sediul Asociatiei pentru Parteneriat Comunitar. Se estimeaza ca in urma acestui proiect vor beneficia 3.700 de cetateni si 80 de societati comerciale. Programul este implementat de Asociatia pentru Parteneriat Comunitar (APC) Focsani, in parteneriat cu Institutia Prefectului, Primaria Odobesti si Primaria Adjud, in perioada 1 decembrie - 30 septembrie 2009. Proiectul este finantat de UE prin programul Phare 2005 "Consolidarea Democratiei in Romania". Pentru mai multe detalii, puteti lua legatura cu persoanele de contact: Daniel Postu, director executiv APC - tel. 237.840, Neagu Mariana, manager BCC Focsani, Vasile Croitoru, consilier punct de lucru Adjud - tel. 640.134, Adina Stefan, consilier punct de lucru Odobesti - tel. 675.224. (Mihaela BESLEAGA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.