Începe campania „100% din Vrancea”
Marţi, 10 decembrie, Ziarul de Vrancea împreună cu centrul Promenada Mall şi supermarketul Carrefour Focşani dau startul campaniei ”100% din Vrancea”, al cărei scop este promovarea companiilor şi produselor din judeţul Vrancea. Campania şi-a propus să comunice vrancenilor în „luna cadourilor” importanţa susţinerii producţiei locale şi să crească încrederea consumatorilor în produsele vrâncene, contribuind astfel la închegarea unei comunităţi puternice. Vrâncenii vor fi invitaţi să participe activ la această campanie, prin intermediul concursului ”100% Din Vrancea” în cadrul căruia ei vor putea să vină cu idei proprii de promovare a produselor şi să afirme de ce sunt mândri că sunt vrânceni. De asemenea, în cadrul campaniei, cetăţenii vor putea promova în mod direct un produs sau brand vrâncean, mesajul fiind „Şi Tu Eşti Vrâncean! Implică-te!”. Concursul se va derula în perioada 10-20 decembrie 2013, pe pagina web www.ziaruldevrancea.ro şi pe reţeaua de socializare Facebook, pe conturile Echipa ZDV, Promenada shopping şi 100% Din Vrancea, unde participanţii sunt invitaţi să-şi scrie părerile. „Cele mai interesante 40 de idei şi propuneri vor fi selectate şi premiate de un juriu format din reprezentanţi ai redacţiei Ziarul de Vrancea, Promenada şi Carrefour Focşani. Anunţarea caştigătorilor va avea loc în cadrul unui eveniment special, ce va fi organizat în perioada 20-22 decembrie la Promenada Mall. Evenimentul va cuprinde un târg cu produse tradiţionale, un festival al brazilor, un atelier de artă tradiţională şi produse handmade, precum şi multe surprize din partea artiştilor locali”, se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor. Evenimentul, realizat la iniţiativa lui Bogdan Gabor, se află la a doua ediţie, una care a devenit mai complexă, dar şi mai implicată în comunitate. În data de 21 decembrie, tot în cadrul acestui eveniment, va avea loc a doua ediţie a ”Spectacolului Brazilor de Crăciun”. Aceştia vor fi realizaţi de elevi de la Şcoala „Duiliu Zamfirescu”, Colegiul Economic, Colegiul „Alexandru Ioan Cuza”, Colegiul „Edmond Nicolau”, Liceul Teoretic „Ioan Slavici” Panciu, Şcoala Pituluşa, Centrul pentru Educaţie Incluzivă „Elena Doamna”, Centrul „Dănuţ”, asociaţiile Mayra, Pe aripile cunoaşterii, Micul Prinţ şi de către o parte dintre companiile vrancene implicate în această campanie. (Silvia VRÎNCEANU)