Primăria sărbătorește Ziua Națională cu materiale promoționale comandate la firma Caspro Publicitate
Primăria Focșani a comandat și în acest an, de la firma Caspro Publicitate, cocarde tricolore și stegulețe din hârtie pentru a marca, pe 1 decembrie, Ziua Națională a României. Au fost cumpărate 300 de cocarde tricolore din material textil la prețul de 6.3 lei pe bucată, aproximativ 7,5 lei cu tot cu TVA. Municipalitatea a mai achiziționat 1.500 de stegulețe tricolore din hârtie, montate pe bețe din plastic pentru care a plătit 1,26 lei pe bucată, aproximativ 1,5 lei cu TVA inclus. În total, pentru toate materialele de promovare, Municipalitatea a plătit firmei Caspro Publicitate, suma de 4.500 de lei.
Deși sumele sunt relativ mici, trebuie spus că ele au mai crescut un pic comparativ cu ceea ce a plătit municipalitatea în 2016. Anul trecut, pentru aceleași produse, Caspro Publicitate a încasat aproximativ 4.300 lei, cu 200 de lei mai puțin decît anul acesta. La momentul respectiv, primăria a cumpărat cocardele cu 6,25 lei plus TVA iar stegulețele cu 1,16 lei plus TVA.
Afacerea Caspro Publicitate,se bazează într-un procent foarte mare pe comenzile de câteva zeci de mii de lei pe care le primește cu regularitate de Consiliul Județean, primăriile PSD și de la instituțiile din subordine. Potrivit informațiilor publicate în SEAP, portalul guvernamental de achiziții publice, toate contractele îi sunt atribuite prin încredințare directă, fără licitație.
De curând, Caspro Publicitate și-a adjudecat și contractul în valoare de peste 8.000 de euro, scors avându-l ca beneficiar tot pe Consiliul Județean Vrancea pentru execuția de materialele destinate promovării proiectelor de reabilitare a secției de științe ale naturii și acvariu – Casa Tatovici și a sediului Tribunalului Vrancea.
Mai nou, Caspro și-a diversificat activitatea și se ocupă inclusiv de organizarea Festivalului Internațional al Viei și Vinului „Bachus“, eveniment pentru care a încasat, de fiecare dată, în jur de 500.000 de lei.