Primăria Focșani a externalizat, pentru 30.000 de euro, serviciul de printat, pus în plic și expediat scrisori
Primăria Focșani plătește peste 30.000 de euro, valoarea aproximativă a unui apartament cu două camere, unei firme pentru a printa, pune în plic și expedia scrisori.
Zilele acestea, Municipalitata a contractat SC Integrisoft Solutions SRL cu sediul în București pentru „servicii informatice și servicii de printare, împlicuire și expediere decizii de impunere, înștiințări pentru contribuabilii din municipiul Focșani, conform Codului de procedură fiscală, în condițiile comenzii“.
Pentru aceste servicii, pe care le făceau, până acum, secretarele Primăriei, se va plăti suma de 129.360 lei la care se adaugă TVA. Potrivit anunțului publicat pe site-ul guvernamental de achiziții publice, SICAP, se estimează că pentru această sumă vor fi printate, „împlicuite“ și expediate un număr de 22.000 de decizii, înștiințări, scrisori cu confirmare de primire, somații și titluri executorii.
Pentru fiecare dintre aceste documente, Integrisoft Solutions SRL va percepe câte 5,8 lei plus TVA.
Integrisoft Solutions SRL a fost înființată în 1999, de Florian Simionescu. Conform informațiilor de pe site-ul de prezentare, și își desfășoară activitatea în domeniul dezvoltării și implementării de soluții software pentru administrația publică locală. În 2017, firma a raportat o cifră de afaceri netă de 8.166.529 lei și a realizat un profit de 2.021.475 lei cu un număr mediu de 46 de salariați.
Societatea a mai derulat, de-a lungul vremii, contracte publice în județul nostru, cu primăriile din Focșani, Odobești și Gugești, dar și cu Consiliul Județean. Primăria Odobești a atribuit celor de la Integrisoft Solutions SRL un contract de valoare de 73.800 lei plus TVA pentru implementarea unui program de management al documentelor la nivelul instituției. Primăria comunei Gugești a achiziționat două aplicații software pentru care a plătit în total în jur de 4.500 de lei plus TVA. Municipiul Focșani a plătit celor de la Integrisoft aproximativ 2.000 de lei pentru servicii de închidere de an fiscal pentru adminstrații publice locale.
La rândul său, Consiliul Județean a plătit peste 10.000 de euro pentru o aplicație informatică AvanPatrimoniu care ține evidența și asigură gestionarea bunurilor din patrimoniul public al județului.