Cât costă publicitatea pentru achiziția de autobuze electrice: Primăria Focșani cheltuie 79.000 de lei pe servicii de promovare
Primăria Focșani plătește suma de 79.831,93 de lei plus TVA pentru servicii de informare și publicitate în cadrul proiectului „Achiziție mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m ses, Alexandria, Brăila, Constanța, Droberta Turnu Severin, Focșani, Slobozia”.
Proiectul prevede înlocuirea mijloacelor de transport în comun diesel, de pe anumite rute, cu 20 de autobuze electrice. Pe lângă acestea, vor fi achiziționate și cinci stații de reîncărcare rapidă și 20 de stații de reîncărcare lentă.
Municipalitatea a scos la licitație contractul de promovare a proiectului, în scopul unei informări cât mai eficiente a populației cu privire la activitățile acestuia.
Contractul prevede elaborarea și publicarea a două anunțuri de presă, unul privind începerea proiectului, iar cel de-al doilea pentru finalizarea proiectului.
Tot în cadrul acestor servicii de comunicare și publicitate vor fi realizate: un panou de informare temporar cu lățime de 0,8 m și înălțime de 0,5 m, o placă permanentă de 80 cm X 50 cm, 100 de autocolante la 15/buc. și 25 de plăcuțe pentru mijloacele de transport la 1.500 de lei/buc., 1.300 afișe A2 la prețul 5 lei/buc., 20 de bannere la 500 de lei bucata, 130 de broșuri la 50 de lei bucata și 3.500 pliante la 2 lei bucata.
Durata contractului va începe la data transmiterii ordinului de începere a prestației și se încheie la data finalizării implementării proiectului, la 31.12.2022.
La licitația organizată de Primăria Focșani s-au înscris cinci ofertanți, respectiv AMCO Prod SRL – reprezentată de Mircea Chiru, Voga Design& Arhitecture SRL - reprezentată de Cristina Ioniță, Lemings SRL – Valentin Ionescu, Flarom Advertising SRL - Carmen Lăcătușu și Fix Media Advertising SRL Dan Ioan Pavăl Istrate.