Internațional

Greşeală în 125.000 de exemplare ale unui cunoscute reviste americane

Ziarul de Vrancea
10 nov 2016 440 vizualizări
Newsweek: Noul preşedinte al SUA Hillary Clinton

Revista Newsweek a distribuit din greşeală aproximativ 125.000 de exemplare în care a prezentat-o pe Hillary Clinton drept noul preşedinte al Statelor Unite ale Americii, după ce redacţia a pregătit două variante ale unui număr special, pentru cele două posibile rezultate ale alegerilor prezindenţiale, informează The Guardian. Aproximativ 125.000 de exemplare ale revistei Newsweek au trebuit să fie retrase de pe piaţă, în urma victoriei lui Donald Trump în alegerile prezidenţiale americane, potrivit The New York Post. Exemplarul care o declara pe Hillary Clinton cel de-al 45-lea preşedinte american avea pe prima pagină titlul următor: ”Doamna preşedinte: Călătoria istorică a lui Hillary Clinton pană la Casa Albă”. ”În ziua alegerilor, americanii din toată ţara au respins tipul de teamă şi conservatorismul bazat pe ură din campania lui Donald Trump. Cel mai înalt tavan din sticlă din lumea occidentală s-a spart, în sfarşit”, arăta revista. Potrivit The New York Post, partenerul de producţie al revistei Newsweek, Topix Media, a distribuit doar varianta care prezenta victoria lui Clinton, întrucat a considerat că politiciana democrată va caştiga în mod sigur alegerile prezidenţiale. Deşi retailerii au fost anunţaţi să nu pună în vanzare exemplarele înainte de alegeri, cateva dintre acestea au fost vandute. ”Ca toată lumea, am greşit. Am cerut înapoierea tuturor exemplarelor, întucat trebuie să facem loc pentru revistele în care este prezentată victoria lui Donald Trump. Ne aşteptăm să se vandă foarte bine, pentru că cererea este extraordinară”, a spus Tony Romando. Un incident similar a avut loc în anul 1948, cand Chicago Daily Tribune a publicat titlul ”Dewey l-a învins pe Truman” în urma alegerilor prezidenţiale. Însă, Harry Truman l-a învins pe rivalul său republican, Thomas Dewey. Preşedintele american s-a amuzat pe seama incidentului, întrucat Chicago Daily Tribune, o publicaţie care l-a susţinut pe republican, îl numise ”imbecil”.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.