O focsaneanca reclama ca i s-a bagat pe git un sapun
O cititoare ne-a semnalat faptul ca fost "victima" tratamentului ostil din partea angajatelor unui supermarket din Focsani, in momentul in care a vrut sa returneze un produs la casa. "Mi-am facut cumparaturile, printre care s-a numarat si un sapun lichid. Nu era afisat pretul la raft, asa ca am intrebat supraveghetoarea cit costa. Mi-a spus ca nu stie, pentru ca era abia primit. Am ajuns la casa si, dupa ce mi s-au calculat toate produsele, fiind mai scump decit credeam, am spus ca vreau sa returnez sapunul lichid. In acel moment, casiera si sefa de magazin au tipat la mine, s-au purtat foarte urit si mi-au spus ca nu pot sa mai scada produsul. Am lasat toate cumparaturile si am plecat. Nu o sa mai pun piciorul acolo niciodata", ne-a povestit vizibil afectata de incident focsaneanca, care a preferat sa isi pastreze anonimatul. Femeia s-a adresat si inspectorilor Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC). "Un consumator poate cere sa returneze un produs daca are un motiv intemeiat, cum ar fi calitatea indoielnica a acestuia sau daca pretul la casa e mai mare decit cel afisat la raft. In cazul in care exista o discordanta intre pretul afisat si cel de pe bon, atunci este o situatie de informare incorecta din partea comerciantului, pentru care poate fi sanctionat", ne-a spus Cristina Boldeanu, inspector al OJPC. Acesta nu este un caz singular. Multi consumatori constata cu surprindere la casa ca produsele erau mai scumpe decit arata eticheta de pe raft. Daca sinteti "victima" unor astfel de practici comerciale inselatoare, va puteti adresa OJPC cu o reclamatie, la care trebuie sa anexati si bonul de casa. (Mihaela BESLEAGA)