Se eficientizează serviciile oferite de AJOFM
Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de muncă şi partenerul IT System International SERL se află în curs de implementare a proiectului “Tracking Task – Serviciu electronic de gestionare şi monitorizare a relaţiilor interdepartamentale din cadrul SPO”, cofinanţat prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltare Resurselor Umane 2007 – 2013. “Proiectul prezintă o importanţă deosebită pentru Serviciul Public de Ocupare, întrucât va contribui la modernizarea şi eficientizarea activităţii angajaţilor săi, prin oferirea unui sistem informatic nou, inovator, cu funcţionalităţi de management al sarcinilor de serviciu pentru personalul SPO. Sistemul informativ va fi implementat în 43 de SPO-uri din întreaga ţară, fapt ce va conduce la eficientizarea muncii angajaţilor Serviciului Public de Ocupare pentru a răspunde adecvat şi profesionist, în timp real, solicitărilor interne ale instituţiei şi nu numai”, se arată într-un comunicat de presă al ANOFM. Proiectul a început la 6 ianuarie 2014 şi se va încheia pe 5 iulie 2015. Tot în aceeaşi perioadă se implementează proiectul “Data Project Management System – instrument de gestiune şi monitorizare a proiectelor din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă”, având aceiaşi parteneri. În urma implementării proiectului, va fi furnizată şi implementată în 43 de3 SPO-uri din ţară o platformă informatică care va gestiona şi monitoriza proiectele derulate de ANOFM şi resursele umane şi materiale implicate în această activitate, care va duce la eficientizarea activităţii angajaţilor. Platforma este importantă pentru gestionarea informaţiilor despre proiecte şi minimizarea posibilităţilor legate de dubla finanţare a acestora. (M. B.)