Politică

Cum se vede de la Iași înființarea noii Direcții Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP) Focșani

Ziarul de Vrancea
9 iun 2019 2270 vizualizări

bzi.ro:”Groparii PSD-ului își împart prada! Marian Oprișan și Dumitru Buzatu distrug o direcție regională pentru propriul interes! Viorica Dancilă a ajuns un premier de paie

Ies la iveală dezvăluiri incendiare din luptele de culise din interiorulPartidului Social Democrat! După condamnarea lui Liviu Dragnea, în partid a început un război de gherilă între mai multe tabere, pentru ca fiecare să capate cât mai multă putere, iar puterea se traduce și în bani! Primii care s-au dezis imediat de Liviu Dragnea, cel care i-a propulsat pe ambii în funcții de conducere, au fost Marian Oprisan, baronul de Vrancea, care a facut facultatea la fără frecvență, la o universitate particulară din Iași și marele filozof al politicii vasluiene, Dumitru Buzatu! Cei doi au înregistrat la alegerile europarlamentare scoruri rușinoase, PSD luând la Vaslui și în Vrancea, cele mai mici procente înregistrate vreodată de formațiunea politică în aceste județe! Credeți că acest lucru i-a afectat prea mult pe cei doi baroni? Absolut deloc! Citiți întreg articolul accesând titlul alătura:Groparii PSD-ului își împart prada! Marian Oprișan și Dumitru Buzatu distrug o direcție regională pentru propriul interes! Viorica Dancila a ajuns un premier de paie

Citiți și ce spune Oprișan despre acest subiect

Comunicat de Presă: În ultimele zile o anumită parte din mass-media a tratat cu subiectivism și lipsă de profesionalism decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră (CNAIR) de a înființa, la Focșani, o Direcție Regională de Drumuri și Poduri. Dincolo de faptul că acuzele de genul ”Primul-ministru i-a făcut lui Oprișan Direcție Regională de Drumuri și Poduri” sunt absolut stupide și lipsite de temei real, ele arată o lipsă totală de viziune în ceea ce privește dezvoltarea durabilă. Fără doar și poate, Vrancea este unul dintre cele mai importante noduri rutiere și feroviare din Moldova căci unește nu doar Moldova de București, ci și Moldova de Ardeal și Dobrogea. Aici există cele mai vechi noduri feroviare din România și, după finalizarea DN 2 D Focșani – Ojdula – Târgu Secuiesc, putem afirma cu tărie că avem cel mai important nod rutier din Moldova. Din această perspectivă, se impunea înființarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri care să poată gestiona și administra mai eficient drumurile naționale care străbat regiunea de la Nord la Sud, dar și de la Vest la Est. Faptul că o astfel de structură nu a existat până acum în regiune nu face cinste nimănui, iar decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră de a se reforma și de a crea structuri mai eficiente nu poate fi decât una salutară.

În calitate de Președinte al Consiliului Județean Vrancea sunt încrezător că drumurile naționale din județele Vrancea, Buzău, Brăila, Galați și Vaslui vor fi, pe viitor, mult mai bine gestionate, cu un trafic normal și cu incidente cât mai puține.

Marian Oprișan,

Președintele Consiliului Județean Vrancea

Sursa:Consiliul Judetean Vrancea 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.