Educație

Foto | Casa Corpului Didactic Vrancea - partener cu Școala Gimnazială “Profesor Grozea Nicu” Răstoaca într-un proiect Erasmus+

Ziarul de Vrancea
15 nov 2023 1222 vizualizări

Casa Corpului Didactic Vrancea - partener cu Școala Gimnazială “Profesor Grozea Nicu” Răstoaca în cadrul proiectului  Erasmus+ “Digital life in the digital age”  .Citți comunicatul de presă transmis de cei doi parteneri în legătură cu desfășurarea proiectului lor.

Proiectul Erasmus+ KA210 „DIGITAL LIFE IN THE DIGITAL AGE a continuat în săptămȃna 13 – 17 noiembrie 2023 cu a doua activitate avȃnd ca temă “Digital Teachers: Digitalization and Digital Skills in  Education,  realizată de Şcoala Gimnazială “Profesor Grozea Nicu” din  Răstoaca.  Proiectul a fost aprobat la runda de selecţie din decembrie 2022 şi se va încheia la data de 01.11.2024.

La această activitate au participat echipaje formate din profesori de la şcolile:  120 Primary School “G.S.Racovski” din Sofia – Bulgaria,  „Mehmet Akif Inan Imam Hatip Ortaokulu” din Turcia,  “Ardicli Imkb Yatili Bolge Ortaokulu”  din Turcia.

Scopul principal al proiectului este de a scade rata elevilor cu vȃrsta cuprinsă între 11 şi 16 ani care au mai puţin succes  în alfabetizare digitală  la sub 15% şi de a crea un mediu de colaborare şi concurenţă sănătoasă între elevi. Obiectivele  proiectului  sunt: formarea şi dezvoltarea la elevi de la o vȃrstă cȃt mai mică de comportamente şi deprinderi pozitive pentru a preveni comportamentul de agresiune; dezvoltarea de strategii anti-bullying în şcoli bazate pe cele mai bune practice din ţările partenere;  conştientizarea necesităţii de a ne apăra drepturile  şi de a acţiona împotriva agresiunii; dezvoltarea competenţelor de luare a deciziilor, lucru în echipă, rezolvarea de probleme,  comunicarea în limba engleză.

Activitatea  “Digital Teachers: Digitalization and Digital Skills in  Education,  a urmărit să îmbunătăţească rolul profesorului în educaţia noii generaţii care creşte odată cu schimbările rapide care au loc în domeniul tehnologiei digitale. Activitatea a debutat în prima zi la sediul unităţii de învătămȃnt cu un prim exerciţiu de spargere a gheţei necesar pentru cunoaşterea participanţilor între  ei şi  prezentarea “Busolei Digitale” avȃnd în vedere acţiunile şi cerinţele Uniunii Europene în domeniu digitalizării.

A doua zi, 14.11.2023, activităţile s-au desfăşurat la Casa Corpului Didactic Vrancea, instituţie care se ocupă cu perfecţionarea profesorilor în acest domeniu. Directorul Casei Corpului Didactic Vrancea, prof.dr. Livia-Silvia Marcu, a prezentat rolul instituției în realizarea formării continue a cadrelor didactice și importanța acesteia în dezvoltarea învățământului vrâncean. Inf. Corina Simionescu a coordonat activitatea prin care profesorii au dobȃndit cunoştinţe cum ar fi crearea, editarea şi partajarea conținutului unui material educaţional cu tehnologii web 2.0, au creat conţinuturi în aplicaţiile digitale  Kahoot, Quizizz, Canva, Animoto, pe care le pot adapta în activitatea didactică de la clasă.

Director Școala Gimnazială “Profesor Grozea Nicu” Răstoaca, prof. Nicolae Dănilă

Director Casa Corpului Didactic Vrancea, prof.dr. Livia-Silvia Marcu

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.