Info-educaţie: 22 de ani de activitate la Şcoala 3 Focşani
Activităţile continuă pe parcursul întregii săptămani la nivelul fiecărei catedre şi se încheie sambătă cu „Balul toamnei” pentru clasele a VII-a şi a VIII-a, ce va avea loc în sala de sport a unităţii. „Vor fi diverse secţiuni de concurs, dans, costume şi mai pregătim alte cateva. Vrem să fie ca o avanpremieră la Balul Bobocilor ce se organizează în prima clasă de liceu”, ne-a declarat Doiniţa Radu, consilierul educativ al Şcolii 3. Unitatea de învăţămant a împlinit anul acesta 22 de ani, fiind prima şcoală inaugurată în Focşani după Revoluţie, în 1990. (M. V.)
7 tichete neutilizate pentru achiziţionarea unui calculator
Şapte beneficiari ai programului „Euro 200” nu şi-au utilizat tichetele de care au beneficiat pentru achiziţionarea unui calculator. Din cele 813 tichete repartizate anul acesta, la Inspectoratul Şcolar s-au reîntors pentru a fi decontate 806, pană la data limită prevăzută pentru această operaţiune. „Data limită pentru depunerea tichetelor la IŞJ de către firmele de la care beneficiarii au cumpărat calculatoare a fost 20 octombrie. Este greu de crezut că va mai veni cineva de acum”, ne-au declarat reprezentanţii IŞJ Vrancea. Potrivit acestora, inspectoratul a decontat tichetele către toate cele 22 de firme de la care elevii şi-au cumpărat calculatoare. Tichetele neutilizate urmează să fie recuperate de către IŞJ, anulate şi trimise către ministerul de resort. (M. V.)
Inspecţii RODIŞ la Păuneşti şi Vînători
Inspectorii şcolari şi-au programt pentru săptămana viitoare inspecţie şcolară generală la Şcolile Păuneşti şi Vînători. Inspecţia, de tip RODIŞ, va debuta marţi şi va dura, potrivit oficialilor IŞJ, trei zile. Prima unitate de învăţămant care a trecut în acest an şcolar prin inspecţie de tip RODIŞ a fost Liceul Teoretic „Duiliu Zamfirescu”, în urmă cu două săptămani. Reprezentanţii IŞJ spun că unităţile de învăţămant au fost alese în funcţie de timpul scurs de la ultima inspecţie de acest tip. In cadrul inspecţiei şcolare generale se urmăresc, printre altele, aspecte ca managementul şcolar, activitatea personalului didactic, performanţele elevilor în învăţare, relaţiile şcolii cu părinţii şi comunitatea locală. (M. V.)