Educație
Scolile din Homocea si Slobozia Bradului, finantate de UNICEF
18 sep 2010
1017 vizualizări
Extinderea sistemului Zone Educationale Prioritare, diminuarea abandonului scolar si imbunatatirea rezultatelor scolare este un proiect care din acest an se va derula si in judetul Vrancea, la nivelul a doua scoli.
"Este vorba despre scolile din Homocea si Slobozia Bradului care vor intra in acest program, cu finantare de la UNICEF si derulat de Institutul de Stiinte ale Educatiei, prin intermediul Inspectoratului Scolar", a declarat Ana Gavrilescu, inspector scolar pentru minoritati in cadrul ISJ Vrancea. Conform reprezentantei ISJ, proiectul are patru componente si anume: formarea cadrelor didactice, formarea echipei manageriale a scolii, activitate de mediere si consiliere a parintilor si elevilor si achizitii pentru scoli in valoare de 2.500 de dolari. "Obiectivul general al proiectului este cresterea participarii la sistemul de educatie al grupurilor vulnerabile si pot spune ca ne numaram printre putinele judete care au accesat acest proiect", a adaugat inspectorul Ana Gavrilescu. Monitorizarea activitatilor derulate in cadrul proiectului se va face de catre inspectorul scolar pentru minoritati. La selectarea scolilor care participa in cadrul acestui proiect a fost luat in calcul, in primul rind, rata abandonului scolar. (Gabriel SAVA)
Ziarul de Vrancea nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.