Profesori de la Colegiul „Asachi”, la cursuri de pregătire în Europa
Colegiul Tehnic „Gh. Asachi” din Focşani a caştigat o finanţare de 31.305 euro pentru proiectul „Dezvoltarea Colegiului Tehnic "Gheorghe Asachi" prin strategii inovatoare de management şi de predare 2016-1-RO01-KA101-023552”, cu perioada de implementare de 18 luni. Acest proiect este finanţat în totalitate prin programul Uniunii Europene – Erasmus Plus, iar activităţile de formare vor consta în participarea unui număr de 14 cadre didactice (2 membri din echipa managerială, 2 profesori de limba engleză, 5 profesori de cultură generală şi 5 profesori de cultură de specialitate) la cursuri structurate în patru ţări europene: Spania, Finlanda, Grecia şi Anglia. Proiectul are drept scop „dezvoltarea instituţională a colegiului focşănean prin implementarea strategiilor inovatoare de management şi de predare, în concordanţă cu dimensiunea europeană, realizabilă în contextul Erasmus Plus prin formarea profesională a personalului de management şi de predare”. Prin derularea acestui proiect se urmăreşte creşterea nivelului de cunoştinţe în domeniul strategiilor inovatoare de management şi de predare, în concordanţă cu dimensiunea europeană, dezvoltarea competenţelor digitale şi de comunicare în limba engleza pentru accesarea cunoştinţelor şi resurselor inovatoare, disponibile în mediul educaţional european, creşterea motivaţiei de implicare activă în dezvoltarea personală şi profesională în context european, individual şi în cadrul grupului. Prima mobilitate de învăţare va avea loc în luna martie a anului viitor la Madrid (Spania), a doua mobilitate va fi în luna aprilie la Helsinki (Finlanda), a treia la Glyfada (Grecia), iar ultima mobilitate va fi la vară la Leeds (Anglia). Pentru participarea la acest proiect, la nivelul Colegiului „Asachi” va avea loc, în perioada 15 - 23 septembrie 2016 o selecţie a cadrelor didactice care doresc, urmand ca lista participanţilor să fie anunţată pe 27 septembrie 2016. Echipa de proiect este formată din Marilena Răvaş - reprezentantul legal, Marinela Anghel - manager de proiect, Maria Drăgan - asistent manager de proiect, Florina Anghele - asistent manager de proiect,
Carmen Violeta Dumitru - responsabil TIC, Gabriela Gherman –relaţii publice, Mirela Stoican - responsabil logistică, Rodica Grosu - responsabil buget, Cristina Mihaela Gheorghe, Adriana Măimăscu, Mihaela Bacău, Ciolpan Daniela, Carla Marin, Gabriela Chipon - membrii în proiect. (M. V.)