Educație

Vitrina pozitivă cuzistă

Ziarul de Vrancea
5 iun 2016 1308 vizualizări
Grupul de voluntari ”pozitivişti” de la Colegiul Naţional ”Al. I. Cuza” Focşani a derulat o ultimă activitate în cadrul programului educaţional internaţional ”Viaţa la Pozitiv”

Elevii claselor IX G şi XI H, sub îndrumarea profesoarelor Iulia-Alina Cucu şi Elena Manole,  şi-au asumat proiectul de atitudine civică ”Vitrine pozitive” şi au schimbat înfăţişarea unui local din Focşani cu nume predestinat să încurajeze creativitatea: ”Cafeneaua Artiştilor”. Adolescenţii s-au întrecut în idei pentru a decora cât mai atractiv interiorul localului având un singur scop: să contribuie la adoptarea unei atitudini pozitive în comunitate. „Mesajele lor diverse: ”Lasă zâmbetul să-ţi schimbe lumea!”, ”Gândeşte pozitiv (Think positive)!”, ”No bad days”, ”Smile” etc. Demonstrează că tinerii implicaţi în acest program de educaţie nonformală pun preţ pe carte în aceeaşi măsură în care nu uită să se şi distreze!”, transmite profesoara Elena Manole. (Z. V.)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.