Educație
Tehnici noi de predare pentru profesorii de matematică şi ştiinţele naturii
14 apr 2015
1761 vizualizări
150 de profesori de matematică şi ştiinţele naturii din învăţământul preuniversitar din Vrancea, Constanţa şi Tulcea participă la cursuri de îmbunăţăţire a formării continue a dascălilor, prin dezvoltarea şi implementarea de instrumente didactice inovative.
Acestea se desfăşoară în cadrul proiectului european ”Reţea de formare continuă a cadrelor didactice pentru a utiliza multimedia, instrumentaţia virtuală şi web 2.0 în aria curriculară Matematică şi ştiinţe ale naturii (ProWeb)”, derulate de Universitatea ”Valahia” din Târgovişte în parteneriat cu Universităţile din Constanţa, Târgu Jiu, Sibiu şi Suceava. Pentru regiunea de Sud-Est, din care face parte şi Vrancea, cursurile sunt coordonate de cadre didactice ale Universităţii “Ovidius” Constanţa. În prezent se desfăşoară activităţi de formare, organizate pentru cele două module ale programului de formare ce vizează didactica predării cu ajutorul noilor tehnologii. Proiectul ProWeb se desfăşoară la nivel naţional, grupul-ţintă fiind de 850 de cadre didactice. În cadrul proiectului vor mai avea loc activităţi teoretice şi aplicative, workshopuri, dar şi realizarea unei platforme e-learning unde vor fi disponibile cursuri şi aplicaţii practice ale programului. Valoarea proiectului este de 5,8 milioane de lei. (Z. V.)
Ziarul de Vrancea nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.