Educație
Vizită ad-hoc în programul de pregătire a elevilor pentru evaluarea naţională
17 mar 2015
1087 vizualizări
O delegaţie a Organismului Intermediar Program Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (OIPOSDRU) din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice (MECS) a fost, zilele trecute, într-o vizită ad-hoc în Vrancea la una dintre şcolile incluse în programul de pregătire a elevilor de clasa a VIII-a pentru examenul de evaluare naţională, derulat de Inspectoratul Şcolar Vrancea cu bani europeni.
Delegaţia, condusă de Mioara Ţugui, a urmărit derularea cursului de pregătire suplimentară la una dintre orele de matematică susţinută de profesoara Mihaela Diaconu la Şcoala “Ştefan cel Mare” Focşani. Reprezentanţii OIPOSDRU au discutat cu 19 elevi despre pregătirea suplimentară, beneficiile şi impactul cursurilor. Vizita a fost urmată de o analiză a echipei de proiect din Vrancea şi Ialomiţa în care s-a discutat despre bugetul proiectului şi problemele ivite în cadrul derulării proiectului. IŞJ Vrancea desfăşoară, în parteneriat cu IŞJ Ialomiţa şi Federaţia Părinţilor, proiectul “Evaluarea naţională: inovaţie pentru formarea competenţelor-cheie”. Cu toate acestea, rezultatele elevilor vrânceni la simularea evaluării naţionale din acest an nu au fost extraordinare, doar 48,54% dintre elevii de clasa a VIII-a obţinând medii egale sau mai mari de 5. (M. VLĂDESCU)
Ziarul de Vrancea nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.