Economic

Aeroportul Henri Coandă, pe locul cinci în topul european al traficului de pasageri

Ziarul de Vrancea
8 dec 2017 808 vizualizări

Conform Airports Council International, aeroportul Henri Coandă a înregistrat o creștere de 16,7% a traficului aerian

Aeroportul Internațional Henri Coandă București a fost clasat de către Airports Council International – Europe în top 5 european al aeroporturilor care au înregistrat cea mai mare creștere a traficului aerian în primele zece luni din acest an. Astfel, la categoria aeroporturilor cu 10-25 milioane de pasageri pe an, Aeroportul Henri Coandă, care a avut o creștere de 16,7% a traficului aerian, a ocupat al cincilea loc, arată un comunicat emis vineri de compania care administrează aeroportul. ”Aeroportul Internațional Henri Coandă București s-a înscris pe un trend de creștere consistentă, surclasând aeroporturi precum: Lisabona, Berlin, Bruxelles, Atena, Milano, Praga sau Budapesta. Pentru atingerea  potențialului maxim de creștere, am impus ca priorități eficientizarea activității, reconfigurarea investițiilor și deblocarea rapidă a strategiei de dezvoltare a aeroportului, cu o continuă preocupare pentru siguranță și securitate. Am reușit, în timp record, să optimizăm serviciile oferite pasagerilor și să extindem capacitățile de procesare, astfel încât tranzitarea Aeroportului Henri Coandă să fie cât mai rapidă și mai confortabilă”, a precizat directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, Bogdan Mîndrescu. Conducerea Companiei Naționale Aeroporturi București a dispus în acest an o serie de măsuri operative care au redus timpul de așteptare al pasagerilor la controlul documentelor. ”Astfel, capacitatea de procesare a pasagerilor Aeroportului Henri Coandă la ghișeele de control a crescut cu aproape 50% pe ambele fluxuri, de intrare și de ieșire din țară, iar timpul de așteptare la controlul documentelor a scăzut de peste zece ori (în prezent fiind de 2-5 minute)”, informează comunicatul. De asemenea, pentru reducerea timpului de așteptare la controlul de securitate pe fluxul de plecări, a fost dispusă optimizarea controlului pasagerilor și bagajelor de mână, la Aeroportul Henri Coandă. Au fost amplasate paturi de role la toate liniile de control de securitate, au fost instalate sisteme de recuperare a tăvilor folosite pentru controlul bagajelor de mână și au fost amplasate stații de lucru pentru controlul secundar al acestor bagaje. Pentru confortul pasagerilor, în cursul verii au fost finalizate lucrările de supralărgire la două benzi pe fluxul de ieșire a autovehiculelor din Aeroportul Henri Coandă către București. Această măsură a descongestionat traficul auto, facilitând accesul și defluirea autovehiculelor din perimetrul Aeroportului Henri Coandă. În plus, în acest an, Compania Națională Aeroporturi București a început și a încheiat lucrările de întreținere și reparații la structura rutieră a pistei de decolare/aterizare nr. 1 a Aeroportului Internațional Henri Coandă București și la căile de rulare a aeronavelor. Lucrările au totalizat o suprafață de 67.228 mp, din care 39.483 mp la pista nr. 1 și alți 27.745 mp la platforme și la căile de rulare a avioanelor.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.