Supermarketul Paco, premiat pentru „cel mai dinamic comerciant” din ţară
Supermarketurile autohtone Paco au o evoluţie ascendentă, dovadă fiind şi cel mai recent premiu obţinut în cadrul Premiilor „Piaţa 2011”, o competiţie naţională a industriei bunurilor de larg consum, ajunsă la a VI-a ediţie. Paco a obţinut „Premiul pentru cel mai dinamic comerciant din retailul modern 2011”, depăşind la această categorie reţele de retail din toată ţara, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, Cora, Mega Image, Auchan, Profi şi Selgros Cash&Carry. „Premiul pentru cel mai dinamic comerciant din retailul modern” se adresează companiilor care operează magazine de format modern şi care au înregistrat o creştere substanţială a cifrei de afaceri în anul financiar 2010 faţă de 2009. Paco a fost desemnat cîştigător de către revista „Piaţa” pe baza criteriului indicatorul de dinamism: rata procentuală de creştere a cifrei de afaceri în 2010 faţă de 2009, raportată la rata procentuală de creştere a numărului de magazine la 31 decembrie 2010 faţă de 31 decembrie 2009. Supermarketul Paco a înregistrat o creştere de 24,5% a cifrei de afaceri într-un singur an. Secretul acestui premiu este conservarea preţurilor mici, care atrag clienţii. „Pentru noi a fost o mare surpriză premiul, mai ales cînd am văzut cu cine ne luptăm. Însă atunci cînd am depus candidatura la această categorie, ne-am bazat pe creşterea înregistrată în ultimul an. Am căutat să revitalizăm continuu portofoliul de produse de la raft, să le păstrăm doar pe cele care ne aduc profit, în ciuda discuţiilor cu unii parteneri care au încercat să ne impună anumite articole.
Modul nostru de business se deosebeşte de al multora dintre retaileri. Ne-am păstrat preţurile competitive, renunţînd la adaosul comercial”, ne-a declarat Feliciu Paraschiv, administratorul Paco Supermarket. Premiile „Piaţa 2011”, care au avut loc la sfîrşitul lunii octombrie la hotelul JW Marriot din Bucureşti, reprezintă o competiţie rezervată producătorilor, distribuitorilor şi comercianţilor din retailul modern. Ca şi în ediţiile anterioare, trofeele au fost acordate pe baza voturilor partenerilor de afaceri. Paco deţine şase magazine în Focşani şi Odobeşti. Cel mai nou magazin a fost deschis în primăvara acestui an, în zona Doi Stejari, fiind o investiţie de 500.000 euro , prin care s-au creat şi 37 de noi locuri de muncă. Magazinul este prezent şi în mediul online, la adresa www.pacomarket.ro, dar şi pe facebook, la paco supermarket. (Mihaela BEŞLEAGĂ)