Economic

Retailerul de imbracaminte New Look vrea sa investeasca in Romania

Ziarul de Vrancea
26 aug 2011 684 vizualizări
Investitia totala s-ar putea ridica la 10 milioane euro, pentru 20 de magazine

Retailerul britanic de imbracaminte New Look va investi circa zece milioane de euro in Romania, in urmatorii 5-8 ani, pentru deschiderea a 20 de magazine, din care patru sint programate pentru acest an. "Investitia medie intr-un magazin este de circa 500.000 de euro, iar pe o perioada de 5-8 ani, ne propunem deschiderea a 20 de magazine in Bucuresti si in alte orase din Romania. Ne uitam de patru ani la piata romaneasca si consideram ca acum este cel mai oportun moment pentru noi sa deschidem primul magazin", a declarat Nigel Darwin, managing director international al retailerului britanic.
New Look a deschis vineri primul magazin in AFI Palace Cotroceni, cu o suprafata de circa 500 metri patrati, urmind ca peste doua saptamini sa fie lansata a doua unitate, in Baneasa Shopping Center. in acest an, mai sint programate doua deschideri in Polus Center Cluj si Maritimo Shopping Center Constanta. "Sint trei factori care stau la baza deciziei de a deschide acum primul magazin in Romania. Strategia companiei potrivit careia pentru a creste avem nevoie sa ne extindem in afara Marii Britanii. In prezent, activitatea noastra se concentreaza mai ales in Marea Britanie, dar in perioada urmatoare vrem sa ne extindem in Europa de Sud-Est. Al doilea factor este ca am gasit partenerul potrivit, firma Genco, iar al treilea ca am gasit locatia potrivita", a explicat Darwin. Acesta se asteapta ca fiecare cumparator sa cheltuieasca in medie 50-70 de lei pentru fiecare achizitie in magazinele din Romania.
Magazinele New Look sint deschise in parteneriat cu Genco Trade, parte a holdingului elen Fourlis Group, care se va ocupa de extinderea retelei si in alte tari din regiune. Genco Trade dezvolta pe plan local si franciza Intersport. "In afara de citeva cifre, noi nu stim piata romaneasca. Aveam nevoie sa lucram cu cineva care stie totul despre piata romaneasca", a adaugat Darwin, explicind decizia de a intra pe piata romaneasca indirect.
Fourlis este un grup de companii fondat in 1950 si cu activitati in principal in domeniul retailului de mobilier si decoratiuni interioare, articole sportive si distributie de electronicasnice, fiind reprezentantul General Electric, Liebherr si Korting. Grupul detine franciza IKEA in Grecia, Cipru si Bulgaria si opereaza in cinci tari 68 de magazine Intersport, dintre care 16 in Romania. Grupul a avut anul trecut vinzari de 638,1 milioane euro si un profit net de 15,1 milioane euro.
New Look detine 613 magazine in Marea Britanie si Irlanda, un punct de vinzare online si 305 magazine in Franta, sub marca Mim. Totodata, compania detine 27 de magazine New Look in Franta si Belgia, precum si francize in Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt si Arabia Saudita. Fourlis a anuntat in luna mai ca a incheiat un parteneriat cu New Look privind drepturile de franciza atit pentru Romania cit si pentru Bulgaria, tara in care vrea sa deschida cinci magazine in urmatorii 5-8 ani.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.