Dacia va lansa in acest an noi accesorii destinate modelului Duster
"In prezent dezvoltam si avem trimise spre omologare mai multe accesorii destinate modelului Duster. Unele dintre ele sint doar pentru imbunatatirea aspectului de off-road al vehiculului, iar celelalte sint destinate imbunatatirii capacitatii de off-road a masinii", a spus Treguer. Reprezentantul Dacia a spus ca printre prioritatile diviziei pe care o conduce se numara dezvoltarea de noi centre de distributie in tarile in care marca este prezenta. "In prezent reteaua de dealeri din afara Romaniei numara 150 de concesiuni dedicate marcii, iar pina la sfirsitul anului speram sa ajungem la 200 de parteneri", a afirmat Treguer. El a precizat ca in 2011 marca romaneasca nu vizeaza noi piete si isi va consolida pozitia in statele in care este deja prezenta. "In 2011 ne asteptam sa aiba loc miscari in structura vinzarilor europene. Astfel, daca in Franta si Germania nu ne asteptam la miscari semnificative, pentru Italia si Spania estimam o crestere accentuata", a adaugat directorul Dacia. Vinzarile Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule, iar cota de piata a constructorului roman in Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%, a anuntat ieri grupul francez Renault, actionarul majoritar al companiei. In Franta, Dacia a avut anul trecut o cota de piata de 4%, cu 1,6 puncte procentuale mai mult decit in 2009. Grupul Renault a inregistrat in 2010 vinzari record de 2,62 milioane de autovehicule, in crestere cu 13,7%, de la 2,3 milioane in anul anterior. Toate cele trei branduri principale ale grupului, Renault, Dacia si Renault-Samsung Motors, au inregistrat majorarea volumului vinzarilor.