Economic

Flamingo doreste sa-si consolideze activitatea prin achizitii si fuziuni

Ziarul de Vrancea
11 oct 2005 264 vizualizări
Noua strategie a Flamingo International prevede realizarea de achizitii si fuziuni, care vor contribui la consolidarea industriilor IT si retail, atit din perspectiva locala, cit si regionala, a declarat, luni, intr-o conferinta de presa, Dragos Cinca, presedintele companiei.

"Flamingo a analizat atit contextul strategic de piata, cit si oportunitatile de accelerare

a cresterii firmei si consideram ca este momentul sa trecem la un demers sistematic pe linia

consolidarii industriei de profil. Acesta va fi sustinut si prin miscari importante la nivelul

managementului", a spus Cinca.

El a adaugat ca Dragos Simion a fost numit in functia de vicepresedinte al companiei, responsabil cu strategia de achizitii si fuziuni.

Functia de presedinte al Flamingo Computers, ocupata pina in prezent de Simion, a

fost preluata interimar de catre Eduard Samson, care detine, din februarie 2004, functia de

vicepresedinte.

"Industria IT si, mai ales, de retail, au atins nivelul care permite consolidarea si ofera o oportunitate atit pentru noi, cit si pentru eventualele tinte de achizitie, iar din perspectiva altor concurenti, poate fi numita o amenintare strategica, pe o piata unde vor supravietui doar marile companii, cu capacitate financiara, de management, valori corporatiste, etc., ca nu doar sa reziste, ci sa se dezvolte in continuare", a spus Simion.

Noul vicepresedinte al Flamingo International a precizat ca strategia de dezvoltare este sustinuta atit de investitori, in special fonduri de investitii, care au achizitionat titluri in cadrul ofertei publice derulata in vara acestui an, dar si de investitori potentiali.

"Strategia de achizitii si fuziuni va conduce la cresterea puterii financiare a Flamingo International, ceea ce va contribui la dezvoltarea din viitor", a adaugat Dan Topala, vicepresedinte Flamingo International.

El a mai spus ca, prin maturizarea pietei locale, Romania poate fi pozitionata favorabil

fata de tarile din regiune.

 "Dorim sa folosim avantajele de a ne fi dezvoltat intr-o piata matura pentru a ocupa pozitii semnificative in pietele vecine", a precizat vicepresedintele Flamingo International.

Pina in prezent, Flamingo a deschis sapte magazine retail in Serbia si Bulgaria, iar obiectivul pentru urmatoarea perioada este de peste 20 de magazine. 

"Investitiile in cadrul acestui proiect, numit Retail International, se vor ridica, pina la sfirsitul anului, la circa sase milioane de euro", a subliniat Topala.

El a adaugat ca, dupa pietele din Serbia-Muntenegru si Bulgaria, urmatoarele tinte vizate sint Moldova, Croatia si Macedonia. Compania este prezenta pe segmentul de distributie si in Croatia, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova.

Flamingo International are ca obiectiv, pentru perioada 2007-2008, o crestere de circa 2-3 ori a volumului de afaceri, a precizat Simion.

In prima jumatate a anului, Flamingo a raportat o cifra de afaceri de 30,9 milioane euro, in crestere cu 20% fata de perioada corespunzatoare a anului anterior.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.