Economic

eMAG mizeaza pe cresterea vinzarilor cu 56% pina la 100 milioane euro

Ziarul de Vrancea
24 feb 2010 454 vizualizări
Magazinul online eMAG estimeaza ca va avea in acest an o cifra de afaceri de 100 de milioane de euro, in crestere cu 56% fata de 2009, cind a inregistrat o scadere a indicatorului de 12%, la 64 de milioane de euro

"Cifra pe care o vizam este foarte accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un debut foarte bun", a declarat intr-un comunicat directorul de marketing al companiei, Radu Apostolescu. Printre factorii care vor sprijini cresterea vinzarilor se numara stabilitatea financiara a companiei si sistemul informatic performant, potrivit eMAG. "In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra (...) o crestere usoara, cu 10 procente, dupa corectia extrem de severa de anul trecut. Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la sporirea increderii in achizitiile online", se mentioneaza in comunicat.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.