Economic

IKEA a cumpărat teren pentru al doilea magazin tot în Bucureşti

Ziarul de Vrancea
15 iun 2015 1226 vizualizări
Terenul achiziţionat are o suprafaţă de 13,7 hectare şi este situat în Bucureşti, sectorul 3, pe Bulevardul Pallady

IKEA a cumpărat, vineri, terenul destinat construirii celui de-al doilea magazin din Romania, tot în Bucureşti, în zona bulevardului Pallady din sectorul 3, a anunţat retailerul suedez de mobilier şi decoraţiuni. Terenul are o suprafaţă de aproximativ 13,7 hectare şi este situat în Bucureşti, sectorul 3, pe Bulevardul Pallady, nr 57. "În mai multe oraşe mari din Romania există potenţial ridicat pentru a deschide magazine IKEA. În acelaşi timp, magazinul existent în Bucureşti primeşte în prezent un număr foarte mare de vizitatori, ceea ce poate afecta uneori percepţia lor asupra experienţei din timpul cumpărăturilor sau este prea departe de unii locuitori din Bucureşti, care aleg să nu ne mai viziteze din acest motiv. De aceea, am decis să deschidem al doilea magazin tot în Bucureşti, într-o zonă care oferă acces mai larg către reţeaua de transport în comun bucureştenilor din zonele mai îndepărtate. Bineînţeles că nu ne vom opri aici. Găsirea celui mai potrivit teren în alte localităţi rămane pe lista noastră de priorităţi", a declarat într-un comunicat Cornel Oprişan, retail manager IKEA Romania. Valoarea achiziţiei este confidenţială, potrivit comunicatului. Primul magazin IKEA a fost deschis în 2007 în nordul Bucureştiului, în Băneasa, fiind construit "de la zero". Ulterior, pe piaţă au apărut diverse anunţuri privind proiectele de extindere ale companiei. În 2013, de exemplu, fondul britanic de investiţii European Convergence Development Company, acţionar al Era Shopping Park Iaşi, anunţa că IKEA negociază cu proprietarii centrului comercial deschiderea unui magazin în cadrul parcului de retail. Magazinul din Băneasa a înregistrat vanzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, 1 septembrie 2013 - 31 august 2014, în creştere cu 6,45% faţă de anul anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,232 milioane persoane în perioada analizată, cu 30.820 mai multe faţă de anul precedent, acestea achiziţionand 13,2 milioane de produse. Dintre acestea, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii şi decoraţiuni. La nivel mondial, retailerul suedez are peste 350 de magazine.





În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.