Brand voice

Revine programul de promovare internațională a firmelor românești

Ziarul de Vrancea
23 dec 2021 1183 vizualizări
Deputatul PSD de Vrancea, Elena Stoica
Deputatul PSD de Vrancea, Elena Stoica

Deputatul PSD de Vrancea, Elena Stoica:”Reluarea acestui program era firească”

Marți, 21 decembrie 2021, în cadrul ședinței comisiilor reunite din Parlament pentru avizarea Bugetului pentru anul 2022, ministrul pentru Antreprenoriat și Turism, Daniel Cadariu a anunțat că programul de promovare a firmelor românești în cadrul târgurilor internaționale va fi reluat după ce, în 2021, fostul ministru Claudiu Năsui l-a sistat.

Conform documentelor puse la dispoziție de minister, programul de stimulare a exporturilor are ca obiectiv în anul ce urmează ”dezvoltarea capacității administrative a factorilor din sectorul public implicați în dezvoltarea României prin creșterea exportului, precum și a investițiilor firmelor românești în afara UE.”

În acest context, ministerul se angajează să acorde consultanță pentru operatorii economici cu activitate de export, în scopul elaborării și implementării de strategii specifice, dar și al prezentării celor mai bune practici în domeniul promovării ofertei de export în vederea identificării de oportunități pe domeniu. De asemenea, se mai are în vedere dezvoltarea portalului de comerț exterior concomitent cu realizarea de programe și campanii de promovare a brandurilor/mărcilor românești pentru sectoarele, regiunile de dezvoltare și operatorii economici cu potențial de export.

Legat de acest subiect, deputatUL PSD de Vrancea, Elena Stoica a menționat: „Reluarea acestui program era firească. S-a dovedit că am avut dreptate când am contestat public măsurile luate de fostul ministru al economiei. Nu poți înregistra creșteri la export fără astfel de programe. Sunt țări, precum Germania, care investesc major în promovarea companiilor în plan internațional. Și nu este vorba doar de promovarea firmelor românești, ci și a României ca producător la nivel mondial, fiindcă societățile noastre merg la târgurile respective sub pavilion românesc. 

Dacă în anul 2021 programul de promovare a firmelor românești în cadrul târgurilor internațional a avut bugetul tăiat, în 2022 reintrăm în normalitate.

Sunt convinsă că domnul ministru va avea tot sprijinul Consiliului de Export al României, dar și al mediului de afaceri pentru a dezvolta și gestiona eficient acest program.”


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.