Brand voice

Parcul comercial Funshop Retail Park Focșani, de pe strada Bârsei, s-a deschis joi 11 noiembrie 2021

Ziarul de Vrancea
13 nov 2021 13162 vizualizări

Polonezii de la Scallier au deschis , joi 11 noiembrie 2021, în Focșani, lângă magazinul Lidl de pe strada Bârsei, un parc comercial de mici dimensiuni: Funshop Retail Park. Data deschiderii a fost făcută publică pe site-ul companiei. Investiția de la Focșani s-a realizat pe o suprafață de 5.000 mp, cu 92 de locuri de parcare,

Cu spații adaptate nevoilor clienților, cu un număr mare de locuri de parcare, fațade înalte din sticlă, cu logo-uri mari poziționate deasupra intrării, Funshop Park este un concept creat să satisfacă nevoile și așteptările, atât ale locuitorilor, cât și ale companiilor care doresc să își dezvolte rețeaua de magazine. Parcul comercial Funshop Retail Park Focșani  care se va deschide joi 11 noiembrie 2021 este cel de-al doilea deschis în România după cel de la Roșiorii de Vede. În afara parcurilor comerciale de la Roșiorii de Vede și de la Focșani, compania poloneză Scallier are în plan să mai deschidă parcuri comercial Funshop Retail Park în Moșnița Nouă (lângă Timișoara), Hunedoara, Vaslui și Vladimirescu (lângă Arad). Pentru viitor, compania are în plan și alte investiții. Printre brandurile care vor putea fi regăsite în Funshop Retail Park Focșani se numără KiK, Kids Outlet, Animax, Xpress, Sinsay, Pepco și Hervis, dar și Dabo Doner sau Bun de Tot.Grupul polonez Scallier se extinde în România cu o rețea de parcuri de retail și vrea ca, până în 2022, să finalizeze 6 facilități comerciale pe piața locală sub brandul Funshop Park.

Funshop Park face parte din portofoliul companiei poloneze Scallier, care se ocupă de servicii de investiții în imobiliare comerciale complete.

În prezent, compania poloneză gestionează 54 de proprietăți în valoare de aproximativ o jumătate de miliard de PLN, situate în toate cele 16 provincii poloneze. Centrele din România vor avea o ofertă diversificată de servicii gastronomice pentru a răspunde așteptărilor pe care le au clienții români. Preocuparea pentru acest segment este și unul dintre aspectele care diferențiază parcurile din România de cele din Polonia. 

”Gestionăm 54 de proprietăți în valoare de aproximativ o jumătate de miliard de PLN, situate în toate cele 16 provincii poloneze. Centrele din România vor avea o ofertă diversificată de servicii gastronomice pentru a răspunde așteptărilor pe care le au clienții români. Preocuparea pentru acest segment este și unul dintre aspectele care diferențiază parcurile din România de cele din Polonia”, au precizat în iarna acestui an oficialii companiei.

Cele 6 parcuri de retail vor avea o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați și vor fi construite în Moșnița Nouă (lângă Timișoara), Hunedoara, Roșiorii de Vede, Focșani, Vaslui și Vladimirescu (lângă Arad). Pentru viitor, compania are în plan și alte investiții.

“Am decis să dezvoltăm proiecte pe piața românească atât datorită asemănărilor cu piața poloneză, cât și datorită etapei în care se află România. Averea rezidenților este în creștere, iar oferta de spații moderne de retail este foarte limitată. În multe orașe cu zeci de mii de oameni, nu există deloc astfel de spații”, a declarat în luna februarie a acestui an, Wojciech Jurga, managing partner la Scallier și responsabil cu dezvoltarea companiei pe piața locală. Scallier este în negocieri avansate cu lanțuri poloneze de retail petru închirierea de spații în parcurile din România.

Totodată, centrele din România vor avea o ofertă diversificată de servicii gastronomice pentru a răspunde așteptărilor pe care le au clienții români. Preocuparea pentru acest segment este și unul dintre aspectele care diferențiază parcurile din România de cele din Polonia, potrivit lui Jurga. Fondat în 2011, Scallier are operațiuni în Polonia de aproape un deceniu și este specializat în managementul investițiilor în sectorul de reail.

Centru al comunității locale

”Am gândit locațiile Funshop Park nu doar ca pe un loc în care clienții pot face cumpărături, dar și ca pe un centru al comunității locale unde oamenii pot petrece timp și se pot relaxa, servind o cafea sau o masă.Fiecare locație are loc de joacă pentru copii, zona de food court exterioară, trotuare largi și acoperiș cu o lățime de 4 metri deasupra intrărilor.” se precizează în partea de prezentare a proiectului care  se va deschide joi 11 noiembrie 2021 la Focșani.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.