Brand voice

(Galerie foto) 800 de familii şi 1500 de copii au primit pachete cu alimente de la Crucea Roşie 

Dana Lepădatu
29 dec 2017 2064 vizualizări

800 de familii şi1500 de copii din judeţul Vrancea au primit în acest an pachete cu alimente de la Crucea Roşie Filiala Vrancea, în cadrul Campaniei „Dăruieşte bucurie! Umplem tolba lui Moş Nicolae şi a lui Moş Crăciun".

Pachetele cu alimente de bază şi produse igienice, dulciuri, preparate și semipreparate din carne, produse lactate au ajuns la familii din Focșani, Adjud, Odobești, Panciu, Mărășești,  Nistorești, Păulești, Soveja, Răcoasa, Tănăsoaia, Corbița, Ploscuțeni/Argea, Homocea, Vîrteșcoiu, Reghiu, Milcovelul, Răiuți, Piscul Reghiului, Câmpineanca, Vînători, Gugești, Jariștea. Valoarea totală a pachetelor a fost în acest an de nu mai puţin de 67 000 lei.

Campania "Dăruieşte bucurie de Crăciun", lansată de Crucea Roșie Vrancea este de fapt continuarea unei acțiuni derulate de mulți ani sub titlul "Şi nu uita române să fii bun". S-a schimbat numele, dar nu și esența campaniei, ce-și are simbolistica în darurile magilor aduse la nașterea lui Isus. Cadourile sunt o manifestare de iubire simbolizând actul de afecțiune față de oameni.

“Dăruim pentru bucuria noastră de a aduce bucurie și altora, pentru a trăi virtuți creștinești, asemănătoare cu emoțiile trăite de magi când au aflat că oamenii au fost dăruiți cu Cel ce va aduce pace, iubire și iertare în lume. Campania s-a bucurat de înțelegerea multor oameni tocmai pentru că au înțeles simbolistica dăruirii nu numai ca pe un ajutor material ci și ca pe unul traditional de înălțare spirituală, de înţelegere şi bunătate. Din toată inima noastră și a beneficiarilor acestor daruri, mulțumim acelora care au dăruit mai mult sau mai puțin, știind că dar din dar se face rai!", au declarat reprezentanţii Crucii Roşii Vrancea.

Printre cei care în acest an s-au alăturat Crucii Roşii Vrancea şi au pus umărul pentru ca multe familii din Vrancea să aibă ce pune pe masa de crăciun s-au numărat Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, SC Cris-Tim, Compania Sanofi, SC Delikat SRL, Primăria Municipiului Focşani, Clubul Seniorilor al Crucii Roşii Vrancea, Fundaţia Hilfsverein Nymphenburg/Munchen/Germania, PEP Heesch/Olanda, Zanfir SNC, SC Avicola SA, SC Bauer Transcom SRL, Restaurant Intim, Restaurant Oscar, Restaurant Trattoria, Colegiul Alexandru Ioan Cuza, Progres Distribution şi nu în ultimul rând o familie misionară din SUA.

Neașteptat, anul acesta, sponsorii lui Moș Crăciun au fost mult mai generoși și numeroși decât în alți ani, ceea ce a făcut ca numărul beneficiarilor să fie întreit. Ne place să credem că acest lucru se datorează înțelegerii evenimentului, schimbând greutatea pe simbolistică și nu pe partea mercantilă. Acum, în prag de Anul Nou, ne îndreptam gândurile bune și frumoase spre dumneavoastră, spre toți cei dragi ai dumneavoastră si spre toți  românii. Mii de oameni au beneficiat de ajutorul Crucii Roșii, copii, bătrâni, bolnavi, adică toate categoriile vulnerabile pentru care Crucea Roșie a avut întotdeauna ușa deschisă sau cărora ea le-a deschis ușa. La mulți ani 2018!”, transmit reprezentanţii Crucii Roşii Vrancea.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.