Brand voice

Absolventul EMBA, care a lăsat corporaţia pentru a începe o afacere în domeniul fashion la Focșani

Ziarul de Vrancea
10 mai 2024 4493 vizualizări

Vlad Ţurcanu, fondatorul EMAT Concept și Manager Financiar al Elsima Conf, este un antreprenor aparte în lumea afacerilor din Focșani. Trecutul său profesional strălucitor în finanțe, împreună cu experiența vastă în domeniul bancar, producție și gestionarea fondurilor de asigurări și pensii, l-au pregătit pentru un nou capitol în viața sa: antreprenoriatul în domeniul fashion.​Vlad Ţurcanu, fondator EMAT Concept & Finance Manager Elsima Conf, este un profesionist în finanţe cu o experienţă vastă în domeniul bancar, producţie şi în gestionarea fondurilor de asigurări şi pensii. În urmă cu câţiva ani, a ales să-şi pună pe hold cariera corporatistă promiţătoare, pentru a deveni antreprenor alături de soţia sa. Cei doi au decis să dezvolte mai departe afacerea de familie, Elsima Conf, o fabrică din Focşani cu 30 de ani de experienţă în industria textilă.

Vlad Țurcanu.Foto:zf.ro

Cu câțiva ani în urmă, Ţurcanu a făcut o schimbare radicală în cariera sa, renunțând la promițătoarea sa carieră corporatistă pentru a începe o nouă aventură alături de soția sa. Cuplul a decis să preia afacerea de familie, Elsima Conf, o fabrică cu 30 de ani de experiență în industria textilă din Focșani.

Astfel, s-a născut EMAT Concept, un brand dedicat aducerii pe piața locală de fashion a hainelor de calitate superioară, care anterior erau destinate exclusiv exportului. EMAT Concept se specializează în producția de îmbrăcăminte smart business with a twist, adresându-se femeilor din mediul corporatist, oferind haine potrivite atât pentru locul de muncă, cât și pentru timpul liber.

Absolvent al prestigiosului program WU Executive MBA Bucharest (2021 – 2023), Vlad Ţurcanu împărtășește cum această experiență academică l-a ajutat să-și dezvolte afacerea în domeniul designului vestimentar. "Cursurile de EMBA au fost extrem de variate, acoperind domenii precum contabilitatea, strategia și inovația. Profesorii mi-au oferit o perspectivă nouă asupra antreprenoriatului, iar eu am dobândit un suflu nou pentru eficientizarea operațiunilor și pentru a crește business-ul online pe ematconcept.ro. În 2023, am reușit să finalizăm implementarea în cloud a unui software de producție integrat și am redefinit indicatorii cheie pentru a putea reacționa mai rapid la cerințele clienților", explică antreprenorul citat de Ziarul Financiar.

EMBA-ul l-a ajutat și într-un aspect esențial, și anume rapiditatea în luarea deciziilor și prezentarea factorilor cheie pentru obținerea unui răspuns din partea managementului. "Cele două zile de curs despre luarea deciziilor au fost foarte importante pentru mine. Suportul de curs pentru 'Decision Making' îl păstrez în sertarul biroului meu și îl consult ori de câte ori este nevoie pentru a învăța anumite trucuri."

De asemenea, el subliniază că, odată cu absolvirea cursurilor, privește cu alți ochi conceptul de hazard. "Am învățat să analizez ponderea hazardului în succesul unui proiect și să identific indicatorii relevanți pentru a anticipa mai bine mișcările din industria textilă", adaugă Vlad Ţurcanu.

Conform datelor Eurostat din 2022, 42% din vânzările online la nivel european au fost în categoria îmbrăcămintei, evidențiind astfel potențialul acestui segment. În acest context, experiența de EMBA i-a oferit antreprenorului o viziune mai complexă asupra succesului în afaceri. "Pentru a reacționa rapid la crize și pentru a rămâne competitivi, am înțeles de la profesorii WU că trebuie să dezvoltăm noi produse sau servicii, chiar și atunci când nu intenționăm să intrăm pe noi piețe. Produsele de export și cele disponibile pe www.ematconcept.ro sunt gândite în conformitate cu trendurile pieței, iar cursurile de marketing ne-au determinat să analizăm diferit bugetele de social media și să evaluăm obiectiv valoarea adăugată pe care o aduce produsul nostru clientului final", încheie Vlad Ţurcanu.

Cu pasiune, experiență și o viziune amplă asupra industriei fashion, Vlad Ţurcanu continuă să transforme peisajul modei din Focșani, aducând inovație și calitate în fiecare creație EMAT Concept.

Citiți pe același subiect articolul integral publicat pe site-ul zf.ro accesând titlul alăturat:Vlad Ţurcanu, absolvent EMBA, a lăsat corporaţia pentru a începe o afacere în domeniul fashion


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.