Acord pe traseul Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6) al administrațiilor din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR
Informația privind acordul administrațiilor locale din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR pe traseul Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6) a fost făcută publică de deputatul Forța Dreptei de Vrancea, Ion Ștefan prin intermediul unei postări activată pe contul său de facebook.Politicianul vrâncean precizează că a avut, marți 11 octombrie 2022, o întâlnire de lucru la CNAIR pentru găsirea de soluții tehnice acceptate de toate părțile implicate pentru a debloca proiectul de infrastructură rutieră care să lege sudul Moldovei de noul pod de la Brăila .Citiți în continuare textul integral al postării deputatului de Vrancea, Ion Ștefan pe subiectul debloca proiectului Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6).
Drumul Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6), acord al administrațiilor locale din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR pentru traseu.
Marți, 11 octombrie, am avut o întâlnire de lucru la CNAIR pentru găsirea de soluții tehnice acceptate de toate părțile implicate pentru a debloca proiectul de infrastructură rutieră care să lege sudul Moldovei de noul pod de la Brăila. La discuții a luat parte proiectantul care a oferit soluțiile tehnice pentru continuarea acestei investiții într-un viitor drum de mare viteză între municipiile Focșani și Brăila. UAT Vulturu și Măicănești au acceptat traseul propus, urmând a se derula și o negociere cu o societate comercială din domeniul agricol care deține terenuri în zonă.
Potrivit calendarului anunțat de reprezentanții CNAIR, până în mai 2023 ar urma să fie gata proiectul tehnic și studiul de fezabilitate pentru Drumul Focșani-Brăila ”Milcovia Expres”, iar finalizarea căii de rulare ar trebui să se realizeze până în 2027.
”Milcovia Expres” (DX6) va avea o lungime de 76 de kilometri.
Drumul expres va avea 2×2 benzi de circulație (3,5 m/bandă), zonă mediană de 3 m și acostamente de 2×2,25 m, din care 0,75 m benzi de încadrare cu aceeași structură rutieră ca a benzilor de circulație și 1,5m acostament consolidat.
Să avem drumuri bune!
Text informații + foto:Ion ȘTEFAN