Brand voice

Acord pe traseul Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6) al administrațiilor din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR

Ziarul de Vrancea
15 oct 2022 6041 vizualizări

Informația privind acordul administrațiilor locale din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR pe traseul Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6) a fost făcută publică de deputatul Forța Dreptei de Vrancea, Ion Ștefan prin intermediul unei postări activată pe contul său de facebook.Politicianul vrâncean precizează că a avut, marți 11 octombrie 2022, o întâlnire de lucru la CNAIR pentru găsirea de soluții tehnice acceptate de toate părțile implicate pentru a debloca proiectul de infrastructură rutieră care să lege sudul Moldovei de noul pod de la Brăila .Citiți în continuare textul integral al postării deputatului de Vrancea, Ion Ștefan pe subiectul debloca proiectului Drumului Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6).

Drumul Focșani-Brăila ”Milcovia Expres” (DX6), acord al administrațiilor locale din Vulturu și Măicănești cu proiectantul și CNAIR pentru traseu.

Marți, 11 octombrie, am avut o întâlnire de lucru la CNAIR pentru găsirea de soluții tehnice acceptate de toate părțile implicate pentru a debloca proiectul de infrastructură rutieră care să lege sudul Moldovei de noul pod de la Brăila. La discuții a luat parte proiectantul care a oferit soluțiile tehnice pentru continuarea acestei investiții într-un viitor drum de mare viteză între municipiile Focșani și Brăila. UAT Vulturu și Măicănești au acceptat traseul propus, urmând a se derula și o negociere cu o societate comercială din domeniul agricol care deține terenuri în zonă.

Potrivit calendarului anunțat de reprezentanții CNAIR, până în mai 2023 ar urma să fie gata proiectul tehnic și studiul de fezabilitate pentru Drumul Focșani-Brăila ”Milcovia Expres”, iar finalizarea căii de rulare ar trebui să se realizeze până în 2027.

”Milcovia Expres” (DX6) va avea o lungime de 76 de kilometri.

Drumul expres va avea 2×2 benzi de circulație (3,5 m/bandă), zonă mediană de 3 m și acostamente de 2×2,25 m, din care 0,75 m benzi de încadrare cu aceeași structură rutieră ca a benzilor de circulație și 1,5m acostament consolidat.

Să avem drumuri bune! 

Text informații + foto:Ion ȘTEFAN


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.