Advertorial
A început Programul ”Rabla” 2018, cu prime de casare care pleacă de la 6500 lei
18 mar 2018
4728 vizualizări
Prima de casare din Programul ”Rabla Clasic” este de 6500 lei, la care se pot adăuga ecobonusuri de 2700 lei, în funcție de mașina achiziționată. Primul pas este casarea mașinii vechi, care se poate face la o firmă de specialitate, cum este Sipo Tehnokar SRL, aflată la ieșirea dinspre Garoafa spre Bizighești
Ministerul Mediului a anunțat începerea Programului Rabla, prin care posesorii de autovehicule vechi le pot casa în vederea achiziționării unor mașini noi. Cuantumul primei de casare pentru Programul ”Rabla Clasic” este de 6.500 lei pentru fiecare autovehicul uzat, mai vechi de opt ani, dat spre casare si se acordă pentru achiziţionarea unei maşini noi, al cărui sistem de propulsie generează maximum 130 g de CO2/ km. De asemenea, la prima de casare se poate adăuga un ecobonus de 1.000 lei în cazul achiziţionării unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum 98 g de CO2/ km în regim de funcţionare mixt şi/ sau un ecobonus de 1.700 lei la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie hibrid. ”Prima de casare standard, de 6500 lei, se poate cumula cu cele două ecobonusuri în cazul în care sunt îndeplinite ambele condiții. În această situație, suma totală primită pentru autovehicul casat poate ajunge la 9.200 lei”, a explicat Silviu Popa, administrator al firmei Sipo Tehnokar SRL, specializată în casarea mașinilor vechi și partener în Programul Rabla. Ministerul Mediului a anunțat că una dintre noutățile programului este aceea că microbuzul devine autovehicul eligibil pentru casare. Programul "Rabla Clasic" va avea o componentă destinată persoanelor juridice. Acestea pot solicita, prin cererea de finanţare, cel mult echivalentul în lei al sumei de 200.000 euro (sau 100.000 euro, dacă activează în domeniul transporturilor rutiere de mărfuri) în momentul depunerii dosarului de acceptare. Pentru Programul ”Rabla Plus”, destinat mașinilor electrice și hibride, Guvernul României a aprobat un buget de 120 de milioane lei. Pentru achiziționarea unui autovehicul pur electric se acordă un ecotichet de 45.000 lei, dar nu mai mult de de 50% din prețul de comercializare. De asememenea, statul oferă un ecobonus de 20.000 lei, dar nu mai mult de 50% din prețul de comercializare, pentru achiziţionarea unui autovehicul nou electric hibrid cu sursă de alimentare externă, care generează o cantitate de emisii de CO2 mai mică de 50 g/ km.
Primul pas pentru a schimba mașina veche cu una nouă este casarea acesteia în vederea primirii tichetului de 6500 lei și a ecobonusurilor aferente, dacă este cazul, la o firmă de specialitate, cum este Sipo Tehnokar SRL. Firma le oferă clienților tot sprijinul necesar pentru îndeplinirea formaților cerute de lege. ”Firma Sipo Tehnokar SRL asigură gratuit transportul mașinilor care trebuie casate și întocmirea documentelor necesare pentru Programul ”Rabla”. Clienții noștri nu trebuie decât să ne contacteze, iar noi ne vom ocupa de tot, de la preluarea autoturismelor și până la realizarea documentației”, a declarat Silviu Popa, administrator al firmei Sipo Tehnokar SRL. Sediul firmei se află între localitățile Garoafa și Bizighești, pe partea dreaptă pe sensul de deplasare dinspre Focșani. Reprezentanții societății pot fi contactați la numerele de telefon 0744.989.616 și 0337/505161. Informații suplimentare și noutăți despe Programul Rabla pot fi obținute de pe site-ul www.dezromania.ro sau de pe pagina de Facebook a societății, www.facebook.com/dezromania. (Z. V.)
Ziarul de Vrancea nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.