Ultima oră

Canale tv ultra-cunoscute, înlocuite de Dolce cu “No Name-uri”

Sorin Tudose
7 ian 2013 1651 vizualizări
în locul PRO TV, Procinema şi Acasă, abonaţii Dolce au primit HBO, BBC World News, Mooz Hits, Comedy Central sau Shorts

Abonaţii platformei Dolce (Romtelecom) au primit un număr de programe noi echivalent cu cel scos din grilă zilele trecute în urma neînţelegerilor de ordin financiar cu PRO TV SA, dar mult mai puţin cunoscute telespectatorilor romani decat cele deţinute de cel mai important trust media din Romania. În locul programelor precum PRO TV, Procinema, Acasă, Sport.ro, MTV Romania plus versiunile High Definition ale acestora, acolo unde ele există, abonaţii Dolce au primit HBO, HBO Comedy, BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News, France 24, MTV Hits sau Mooz Hits. Romtelecom a vrut să contracareze scoaterea programelor PRO cu unele de “cea mai bună calitate”, după cum spun reprezentanţii firmei într-un comunicat de presă, doar că au înlocuit nişte nume consacrate cu unele de care romanii de rand nu prea au auzit. De asemenea, sunt destui abonaţi care au pachetul complet de programe acesta incluzand capul de afiş HBO, dar şi HBO Comedy astfel încat din cele 11 posturi oferite abonaţilor pentru a nu rezilia contractul numărul “noilor” canale mai scade puţin. O altă problemă, după cum ne-au spus cititorii pe forumul ziarului în ediţia online, este aceea că mai multe posturi din oferta Dolce deocamdată nu sunt subtitrate. “Cei de la Romtelecom au venit cu alte posturi în locul celor scoase din grila obişnuită şi cu propunerea de a reduce preţul abonamentului pentru a-şi păstra abonaţii. Cei care nu sunt mulţumiţi de alternativele oferite de Romtelecom îşi pot rezilia gratuit contractul înainte ca acesta să se termine”, ne-au spus reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor. De-a rasu’ plansu’ e că unii dintre abonaţii Dolce au trecut la această firmă după ce RCS-RDS a renunţat tot din motive financiare să mai transmită posturile trustului Intact. Văzand că au rămas fără canale precum Antena 1, Antena 2 şi mai ales Antena 3 vrancenii au ales Dolce ca să îi vadă pe Gadea şi Ciutacu în continuare. Totuşi, între producţiile Intact şi cele Media Pro se pare că vrancenii le preferă pe cele din urmă. Focussat este o a treia firmă de televiziune prin satelit care oferă, cel puţin momentan, atat canalele lipsă de pe Dolce cat şi cele lipsă de pe RCS-RDS. (Sorin TUDOSE)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.