Un nou concurs pentru funcția de director la Poliția Locală Focșani
După două concursuri organizate de Primăria Focșani, niciun candidat nu a reușit să treacă probele pentru a ocupa funcția de director executiv. Primăria a anunțat organizarea unui nou concurs.
Primarul își dorește pe toate palierele persoane competente, iar din partea Poliției locale mai multă seriozitate și implicare. În prezent, interimatul este asigurat de Tatian Agache.
Primăria Municipiului Focşani a anunțat organizarea unui nou concurs/examen în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de director executiv gradul II la Poliția Locală a Municipiului Focşani. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. De asemenea, cei care doresc această funcție trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă într-una din ramurile de știință: Științe militare, informații și ordine publică, Științe economice, Științe juridice, Științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, absolvite în condițiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 3 ani și cunoștinte de operare PC - nivel mediu.
Calendarul concursului
Concursul/examenul va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Focşani în data de 25 iulie 2017, ora 10.00 - proba scrisă, iar data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. În cadrul concursului/examenului se desfăşoară proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC în data de 25 iulie 2017, ora 9.00. Bibliografiile şi programa analitică pentru proba suplimentară de verificare a cunoştinţelor în domeniul IT – nivel mediu se afişează la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Focşani www. focsani.info.
Ce va conține dosarul
Dosarele de înscriere la concurs/examen se depun la Compartiment resurse umane, organizare camera 103, et. 1, în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a. Actele solicitate candidaților pentru dosarele de înscriere la concursul/examenul de ocupare a funcției publice de conducere vacante de Director executiv gradul II la Poliția Locală a Municipiului Focşani, din data de 25 iulie 2017 sunt: copia actului de identitate; formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare; copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări; copia carnetului de munca sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate; cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire); adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile actelor se vor prezenta însoţite de documentele originale, pentru a fi certificate pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Relaţii suplimentare la Compartiment resurse umane, organizare – telefon 0237/213416 (Z.V.)