FOTO | Vrancea reală, în ZdV. Astăzi, despre DJ 202 F Mihălceni - Bălești
Iată ce spune despre DJ 202 F Mihălceni - Bălești localnicul Pahon Stefan, colaborator al Ziarului de Vrancea:
„Este, daca vreti, o emblema rusinoasa a CJ Vrancea care desi in urma cu doi ani a alocat fondurile necesare reabilitarii acestui drum ale caror lucrari trebuiau incheiate chiar in anul de gratie 2019 acestea nu au inceput nici la ora actuala. Dupa cum puteti vedea pe acest drum nu se mai poate circula, ci cel mult naviga, dar acest lucru nu intereseaza pe nimeni dintre cei care au responsabilitati in acest sens. Altele sunt preocuparile celor care in urma campaniilor electorale trecute ar fi trebuit sa puna semnul egalitatii intre vorbe si fapte in semn de pretuire si respect fata de oamenii locului care le-au incredintat cu nadejde si sperante de mai bine votul lor.
La data de 14 februarie 2017, CJ Vrancea a emis HOTĂRÂREA nr. 32 privind aprobarea documentatiei tehnico - economice, la faza : Expertiza tehnica, Studii de teren (studiu topografic, studiu geotehnic, studiu de trafic), Documentatiei de avizare a lucrărilor de interventii (D.A.L.I.) şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitie “Modernizare D.J. 202F, in lungime totala Lt=7,0 km. sector km.0+000- km.7+000, comuna Ciorăşti, sat Mihălceni - comuna Băleşti, judetul Vrancea.
In Anexa 2 la Hotărârea nr.32 din 14 februarie 2017 INDICATORII TEHNICO- ECONOMICI se prevedeau pentru obiectivul de investitie “Modernizare D.J. 202F, in lungime totala Lt=7,0 km. sector km.0+000-km.7+000, comuna Ciorăşti, sat Mihălceni, comuna Băleşti, judetul Vrancea”, urmatoarele :
a - valoarea totala a investitiei: = 15.374,410 mii lei (inclusiv TVA) din care C+M = 13.210,205 mii lei (inclusiv TVA)
b - durata de executie = 30 luni.
c - caracteristici investitie : lungime = 7,00 km. din care: lungimea traseului studiat = 7,00 km. platforma = 6,50m - 8.00m latime parte carosabila = 5,50m - 6.00m acostamente = 2 x (0,75 – 1.00) ml lucrari de reparatii la pod existent = 1 bucata
d - eşalonarea investitiei:
Anul I (2017) : 374.410,00 mii lei (inclusiv TVA)
Anul II (2018) : 7.500.000,00 mii lei (inclusiv TVA)
Anul III (2019) : 7.500.000,00 mii lei (inclusiv TVA)
e - investitia specifica = 2.196,344 mii lei/km (inclu-siv TVA).
A mai ramas putin din termenul de executie iar lucrarile inca nici nu au inceput. Banii au fost alocati, ba chiar cu prisosinta daca avem in vedere alte doua Hotarari ale CJ (197/20.09.2017 si 265/19.12.2017) care au modificat-o generos pe cea din februarie 2017. Si atunci cum sa nu te intrebi: UNDE SUNT BANII SI CE S-A FACUT CU EI, DOMNULE PRESEDINTE AL CJ VRANCEA?...”
Text informații + foto:Pahon Stefan