Local

Electrica Furnizare prelungește suspendarea temporară a activității din centrele de relații cu clienții pe toată durata menținerii stării de urgență

Ziarul de Vrancea
27 mar 2020 1824 vizualizări

Pentru a proteja sănătatea clienților, partenerilor și angajaților săi, Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activității din centrele de relații cu clienții pe toată durata menținerii stării de urgență. Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.

BUCUREȘTI, 20 martie 2020 - Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual.

Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită suspendarea temporară a activității pe toată durata menținerii stării de urgență.

Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.

Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții  sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

COMUNICAT DE PRESĂ


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.